login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

PHPmailer vraagje

Offline NLZ - 08/08/2009 15:04
Avatar van NLZNieuw lid Ik heb een mail opgesteld. Deze wordt verstuurd met PHP mailer.
Ik heb de images in de mail mbv PHPmailer meegestuurd in de mail, zodat in hotmail ofzo de images niet geblockt worden als je de mail ontvangt.

Nu is het probleem dat er een advertentieblok in de mail staat,
dit is een iframe met altijd een willekeurige advertentie van een andere site. Deze images of banners in dat iframe worden geblockt door hotmail. Maar ik kan deze niet meesturen in de mail omdat het altijd niewe images zijn en de code in het iframe zelf kan ook niet aangepast worden.

Is hiervoor een oplossing om deze toch te tonen zonder dat de gebruiker op afbeeldingen weergeven moet klikken?

Mvg
Niels Verbeek

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Martijn2008 - 08/08/2009 16:10 (laatste wijziging 08/08/2009 16:11)
Avatar van Martijn2008 PHP beginner Ik denk het niet. Het verschilt per e-mail cliënt. De ene cliënt ondersteund geen html. De ander slechts gedeeltelijk of volledig.
Offline Ultimatum - 08/08/2009 16:13
Avatar van Ultimatum PHP expert Bedoel je embedded images in je e-mail of begrijp ik je niet goed. Want wat je kan doen is al random een afbeelding kiezen als je de e-mail opsteld. Ik weet wel dat je embedded images kan meesturen, zo komen ze ook niet als bijlagen in je e-mail. Weet niet helemaal of je dit bedoelde maar anders moet je even iets duidelijker zijn.
Offline Ibrahim - 08/08/2009 20:09
Avatar van Ibrahim PHP expert Als iemand je afbeeldingen niet wil zien, is dat voor een reden. Proberen om toch die persoon afbeeldingen te laten zien is spammen (in mijn ogen iig).
Offline Daiben - 08/08/2009 21:54 (laatste wijziging 08/08/2009 21:54)
Avatar van Daiben Lid zal iets zijn van google ads ofziets?

dat kan helaas niet. voorzover ik weet
Offline NLZ - 09/08/2009 20:41
Avatar van NLZ Nieuw lid @ultimatim: ik bedoelde embedded images idd.

@Ibrahim: Het gaat niet om spam, het is gewoon dat als je een mail ontvangt in hotmail waarin images zitten waarvan de locatie verwijst naar een url. Dus http://website/images/image.jpg, dan blockt hotmail die. En als de mail verstuurd wordt met embedded images, dan worden deze niet geblockt. En het gaat om een nieuwsbrief dus deze mails zijn zeker geen spam.

Het is geen google ads, het is tradedoubler, dus een iframe met willekeurige images in.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.166s