login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Foutmelding bij contact formulier

Offline jscoolen - 29/07/2009 00:57 (laatste wijziging 29/07/2009 01:49)
Avatar van jscoolenHTML interesse Ik heb het contact formulier van tuinstoel gedownload en probeer deze op mijn site te krijgen.

Omdat ik het script graag zou willen includen in mijn site, krijg ik de volgende foutmelding:
Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/jcsl01/domains/jcsl.nl/public_html/nieuw/index.php:5) in /home/jcsl01/domains/jcsl.nl/public_html/nieuw/contactformulier.php on line 3


In regel 3 staat:



daarnaast verschijnt hij links boven in het scherm en ik zou hem graag in mijn site willen hebben, moet ik dan alle echo's uit het script vervangen door de variable die ik gebruik op mijn site. (in dit geval $main .=)

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline vinTage - 29/07/2009 01:50
Avatar van vinTage Nieuw lid long story short, verzend geen output alvorens je headers verzend

op te lossen door ob_start() te gebruiken of (beter..) je redirects etc af te handelen voordat er html verzonden is.
Offline jscoolen - 29/07/2009 01:57 (laatste wijziging 29/07/2009 02:00)
Avatar van jscoolen HTML interesse Dank je wel, Niet vewacht dat er nog iemand aanwezig was hier. 

De foutmelding is verdwenen. Ik kan alleen geen mail versturen nu, alles is wel gewoon te zien, maar nadat ik op verzenden druk wordt ik doorverwezen naar de index pagina. Wat ook raar is want ik heb in het script gezet:

  1. <?php
  2. $aClass = new SimpelMail;
  3. $aClass->sPage = '?pagina=contact';
  4. $aClass->Contact();
  5. ?>


Het script werkte eerst wel.
Offline ArieMedia - 29/07/2009 09:07
Avatar van ArieMedia Gouden medaille

PHP ver gevorderde
dan verander je toch gewoon
  1. $aClass->sPage = '?pagina=contact';


naar
  1. $aClass->sPage = 'joupagina.php?pagina=contact';


of denk ik te simpel?
Offline jscoolen - 29/07/2009 11:31 (laatste wijziging 29/07/2009 11:39)
Avatar van jscoolen HTML interesse Dat was hem inderdaad, wellicht had ik toch eerder meoten gaan slapen, dank je wel. Het script werkt meteen zoals het zou horen.

Nu nog even uitzoeken hoe ik hem ook netjes in mijn site ga krijgen, want nu staat hij gewoon aan het begin..
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.204s