login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

webcam + chat script

Offline Martijn - 28/04/2009 19:36
Avatar van MartijnCrew PHP Dit is vast niet alleen php, maar ik moest het ergens zetten:

Ik ben bezig met een website maken, erotische inhoud, waar de welbekende videochat er ook is. Oftewel, klant belt een 09xx nummer, en mag dan naar videochat toe met een dame.

Heeft iemand daar ervaring mee? Want dit deel wou ze door iemand anders laten doen, maar als ik dat kan heb ik daar weer wat meer aan.

Ik heb hier en daar gelezen dat er een flash iets moet zijn, en dat je licenties nodig hebt ofzo, weet iemand dan ook hoe dat zit?

2 antwoorden

Gesponsorde links
Offline svghosting - 28/04/2009 20:45
Avatar van svghosting Lid Zowiezo een BumraStemra licentie, voor het live uitzenden, voor een betaalde service.
Offline PRO - 28/04/2009 21:06
Avatar van PRO JS interesse Daar heb ik nog nooit van gehoord, dat is in mijn beleving enkel voor artiesten materiaal, muziek dus zoals radio streaming oid. Geen erotisch getinte live feeds. Je moet in iedergeval een streaming server hebben, of zelf streaming software installeren, zoals van Adobe zelf, of de gratis versies.. o.a. Red5. Daarmee kan je streamen i.c.m. flash.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.157s