login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

header location (Opgelost)

Offline bremskie - 18/04/2009 20:29 (laatste wijziging 18/04/2009 20:31)
Avatar van bremskieNieuw lid Op het moment da je op mijn site komt word je ge redirect naar index.php?page=1 dmv onderstaande code

http://www.plaatscode.be/136137/

Nu heb ik met ht access mijn url netjes gemaakt,,, Alles werkt behalve dan het bovenstaande probleem Voordat ik de de htaccess gebruikte werkte mijn redirect wel

Nu krijg ik een error
'Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /www/r/e/s/website.nl/public_html/index.php:2) in /www/r/e/s/website.nl/public_html/includes/functions.php on line 23

de functie op regel 23 is de functie bovenstaand(re_direct_to)

Hoe los ik dit op? Ergens begrijp ik het probleem wel maar niet de oplossing
Als ik de redirect eruit haal is er geen probleem Alleen dan als je op de site komt moet je eerst op een submenu_item klikken vordat je content ziet en dmv die functie zag je gelijk de content. Ik hoop dat het een beetje duidelijk is.

Het komt er op neer dat als je deeerste keer de site laad dat ie dan naar 'index.php?page=1' moet gaan

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline ibmos2warp - 18/04/2009 20:32
Avatar van ibmos2warp PHP interesse Headers moeten voor content worden verzonden. Dus voor elke spatie, enter, of ander teken.
Dat betekend dat die functie aanroep óók daarboven moet zijn.
Controleer dus of je code geen output (tekens) naar de browser stuurt.
Verder kan je van regel zes ook het volgende maken (wat netter is):
header("Location: " . $location);
Offline bremskie - 18/04/2009 20:48
Avatar van bremskie Nieuw lid Ik heb wat code toegevoegd,,,, Ik weet wel dat headers voor content moeten gestuurd maar snap niet hoe ik dit nu kan doen.
Ik dacht dat het met mijn htacces te maken had.
Voordat ik deze htaccess gebruikte werkte het allemaal wel
Offline Arnold - 18/04/2009 20:59
Avatar van Arnold Nieuw lid Misschien staat er ergens een spatie voor je php script (of na een van je includes) Waarom gebruik je trouwens een standaard NULL waarde in je functie?? Waarom zou je die functie zonder parameters aan willen roepen??
Offline Serellyn - 23/04/2009 11:52
Avatar van Serellyn Nieuw lid Kan je ook de code uit je htaccess ff posten?
Offline bremskie - 23/04/2009 14:21
Avatar van bremskie Nieuw lid Mensen het is opgelost want er stond inderdaad nog white space
bedankt
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.164s