login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

2 Scripts Samenvoegen

Offline Gillded - 28/03/2009 13:23
Avatar van GilldedNieuw lid Ten eerste: Hallo allemaal, ik ben net nieuw hier op het forum, maar ik heb al direct een probleem, dus dacht post het eerst =D

Het probleem: Ik ben bezig met een eigensoort van nieuws website, maar ben op een best wel groot probleem gestuit.

Ik heb 2 scripts, 1. het member's nieuws post systeem en 2. het admin nieuws post systeem

Ik zou graag hebben, dat ik zeg maar de mogelijkheden en dingen van het admin post systeem in het member's post systeem krijg, maar dan zonder de admin extra's, en dat het member's post systeem gecontroleerd blijft ( dat het nieuws eerst goedgekeurd moet worden voor dat het gepost word op de site ).

Zou iemand van jullie mij hiermee kunnen helpen ?

Alvast bedankt en met vriendelijke groet
Sjoerd  



members post systeem
Plaatscode: 126232

admin post systeem
Plaatscode: 126233

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline MiST - 28/03/2009 15:35
Avatar van MiST Lid Dus, je hebt gewoon twee scripts gevonden op het internet en nu wil je die samenvoegen?

Kijk wat een van de twee doet, lijntje voor lijntje en pas dat toe op de structuur van het andere script?
Offline konijnsnuf2 - 28/03/2009 16:03
Avatar van konijnsnuf2 Lid Ik wil je wel helpen... Stuur in een prive bericht even je e-mail ... Dan kan ik je helpen(eventueel met je hele website.).
Offline Gillded - 28/03/2009 16:13
Avatar van Gillded Nieuw lid Nee ze zijn niet van internet geplukt ;)
Offline konijnsnuf2 - 28/03/2009 16:14
Avatar van konijnsnuf2 Lid Moet ik nou helpen?... ik heb trouwens e-mail naar je toegestuurd..
Offline vinTage - 28/03/2009 16:19
Avatar van vinTage Nieuw lid @snuf, niks email, gewoon hier, zo hebben anderen er misschien ook ooit iets aan!  
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.169s