login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Systeem zoals het scripts gedeelte (Opgelost)

Offline BassWave - 18/03/2009 20:23
Avatar van BassWaveLid ik heb zo'n systeem nodig zoals het scripts gedeelte mar kan niks vinden, heb me zowat dood gegoogled en op hotscripts etc. gekeken, heb ook een aanvraag geplaatst maa heb geen reactie.

kunnen jullie me helpen? 

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Abbas - 18/03/2009 20:26
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
PHP leren en er zelf een schrijven?!?!
Offline svghosting - 18/03/2009 20:31
Avatar van svghosting Lid Pas deze aan en je hebt een pracht systeem. ZO moeilijk is dat toch niet.


http://www.site...mp;id=1534
Offline BassWave - 19/03/2009 15:13 (laatste wijziging 19/03/2009 15:19)
Avatar van BassWave Lid
svghosting schreef:
Pas deze aan en je hebt een pracht systeem. ZO moeilijk is dat toch niet.


http://www.site...mp;id=1534


Thanks!

EDIT: WERKT NIET!
Offline ArieMedia - 19/03/2009 16:05
Avatar van ArieMedia Gouden medaille

PHP ver gevorderde
Ik heb me gister geregistreerd maar het verbaasd mij gewoon hoeveel mensen hier rondlopen die denken dat php kopieer en plakwerk is, sterker nog, ik erger er me zelfs aan. Je geeft een politieagent in training toch ook geen pistool omdat hij er in training is en er niet mee om weet te gaan. Eerst de basics leer je, en daarna word je door ervaring rijker.

Als je de vergelijking niet snapt zal ik het straight to the point zeggen.. leer php en script zelf iets ipv iets klakkeloos over te nemen.

Ga zelf spelen met PHP, en zoek functies op, doorzoek tutorials en kijk in andere scripts hoe een ander iets aanpakt. Dan komt het vanzelf
Offline BassWave - 26/03/2009 22:35
Avatar van BassWave Lid yeah....
alsof ik helemaal geen php ka, ik weet gewoon niet hoe ik van alle mappen d ik wil de bestanden die eindigen op .script.html kan tellen...
Offline ArieMedia - 27/03/2009 09:06
Avatar van ArieMedia Gouden medaille

PHP ver gevorderde
Dat is toch niet zo moeilijk, gewoon directory openen, checken wat van bestanden erin staan, exploden op de "." en kijken of dat gelijk is aan script en html...
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.176s