login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Verzend melding werkt niet goed in formulier

Offline slumpfe - 11/03/2009 22:05
Avatar van slumpfeLid    Als ik alle gegevens goed heb ingevult dan geeft dit script een melding dat het formulier goed is verzonden, maar dat wil ik graag binnen mijn container hebben.
Dan is het originele script bedoeld als conatctformulier, maar bij mij geld dit als aanvrag formulier en wil ik niet dat mijn bezoeker het onderwerp aan kan passen. Ook dit lijkt mij niet erg te lukken.

Ik ben een beginnend PHP-er. En leer van knippen en plakken en lezen, maar nu heb ik toch hulp nodig van de experts...

Lees maar op http://www.plaatscode.be/113011/

Please help me!!!!

2 antwoorden

Gesponsorde links
Offline MiST - 11/03/2009 23:36
Avatar van MiST Lid Je bent wel niet echt gebruiksvriendelijk, he? Iemand die 'An' heet kan niet submitten omdat ze een naam heeft korter dan 3 letters 

Anyway, das niet het probleem 

Ik denk dat je PHP nog niet al te goed beheerst.
Je hebt heel wat bijeen geplakt en er zit veel dubbel tussen, maar goed, ik zal proberen hier een oplossing te formuleren.
Ik hoop dat je weet dat je PHP overal kan uitvoeren in een HTML bestand (niet noodzakelijk HTML, maar nu maak ik de zaken alleen ingewikkelder ).

Ik vermoed dat je HTML altijd en overal hetzelfde zal zijn behalve je container. Daarom kan je alles al weergeven tot je container. Laat wel enkele lijnen PHP als eerste staan (tot achter de checkmail() functie).

Je hebt ergens: 'if($formulier){ ?>'. Dan komt er een gigantisch stuk HTML, dat je dus allemaal daarvoor al had kunnen outputten.
tussen uw if en uw else moet alles komen wat je in je container wil. Dan is alles opgelost denk ik:
  1. if ($formulier)
  2. <formulier hier>
  3. else
  4. <meldingen hier>


Duidelijk?
Offline slumpfe - 25/03/2009 22:29
Avatar van slumpfe Lid  @ Mist

Ik heb de code aangepast, en nu blijft alles in de container.
Alleen blijft hij dat verekte cookie plaatsen met die anti spam.
en dat is eigenlijk helemaal niet nodig want ik heb captha er toch in zitten en dat is ook al anti-spam.
Kan ik dit gewoon uit mijn config halen? en onder aan weghalen?

Code = http://www.plaatscode.be/124236/
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.164s