login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Forum - Elke reactie in een eigen border (Opgelost)

Offline pasab - 27/02/2009 11:39
Avatar van pasabNieuw lid He mensen,

Ik ben nieuw op dit forum, maar heb een vraag over een php script.
Ik ben bezig met een forum script maar ik krijg het niet voor elkaar om elke reactie op een topic in een iegen border / kader te krijgen.

Ik heb wel een border om alle reacties maar ik wil ze graag apart hebben dus niet in 1 vak.

Welke aanpassingen moet ik doen in dit script om dit voor elkaar te krijgen.

  1. <?
  2.  
  3. echo "<b>Reacties:<br /></b></p><td>";
  4.  
  5.  
  6. $csql = "SELECT id,naam,bericht,datum,tid FROM replys WHERE tid = '" .mysql_real_escape_string( $_GET['id']) . "' ORDER BY replys.datum DESC ";
  7. $cres = mysql_query($csql);
  8.  
  9.  
  10. if (mysql_num_rows($cres) >= 1)
  11. {
  12. while ($row = mysql_fetch_array($cres))
  13. {
  14. echo "<p style='background-color:".$tabel_back."'>Door <b><a href='profiel.php?user=".$row['naam']."'>" . $row['naam'] . "</a></b> op " . $row['datum'] . "&nbsp;";
  15. if(($_SESSION['user_status'] + 0) >0){
  16. echo '<a href="del_reply.php?id=' .$row['id']. '&tid='.$row['tid'].'&cat='.$_GET['cat'].'">del</a>';
  17. }
  18. else{
  19. if(($_COOKIE['user_status'] + 0) >0){
  20. echo '<a href="del_reply.php?id=' .$row['id']. '&tid='.$row['tid'].'&cat='.$_GET['cat'].'">del</a>';
  21. }
  22. else{
  23. echo '&nbsp;';
  24. }
  25. }
  26. echo "</p>";
  27.  
  28. $row['bericht'] = htmlentities($row['bericht']);
  29.  
  30. $row['bericht'] = nl2br($row['bericht']);
  31.  
  32. $row['bericht'] = smilie($row['bericht']);
  33.  
  34. $row['bericht'] = ubb($row['bericht']);
  35. echo $row['bericht'] . " <p>&nbsp;</p>";
  36. }
  37. }
  38. else
  39. {
  40. echo "Er zijn nog geen reacties.";
  41. }
  42. ?>


Gr. Paul

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline denniseik - 27/02/2009 11:53 (laatste wijziging 27/02/2009 11:56)
Avatar van denniseik Lid je start na ' echo" ' op rij 14 een nieuwe div of tabel


  1. echo "<div id=\"bericht_kader\"><p style='background-color:".$tabel_back."'>Door <b><a href='profiel.php?user=".$row['naam']."'>" . $row['naam'] . "</a></b> op " . $row['datum'] . "&nbsp;";
  2. if(($_SESSION['user_status'] + 0) >0){
  3. echo '<a href="del_reply.php?id=' .$row['id']. '&tid='.$row['tid'].'&cat='.$_GET['cat'].'">del</a></div>';
  4. }
  5. else{
  6. if(($...........
Offline Rubdos - 27/02/2009 12:40
Avatar van Rubdos Nieuw lid Ik zou zeggen, begin niet met php voor je html en css onder de knie hebt... Dennis heeft gelijk volgens mij
Offline mothh - 27/02/2009 14:56
Avatar van mothh Onbekend als je een eigen forum wilt maken waarom doe je dat met php en niet en phpbb of zo iets werkt veel beter!
Offline pasab - 27/02/2009 17:10
Avatar van pasab Nieuw lid @ mothh: Ik wil juist geen kant en klare hap, dan maar iets minder mooi maar het is wel uniek  

@Rubdos: Jij maakt nog al een opmerking, ik weet genoeg van html en css echter is het forum script nieuw voor mij. Ik dacht dat dit een forum was om mekaar te helpen en niet om onzinnige opmerkingen te gooien.

@ denniseik: het werkte niet met de <div> tags, heb het nu wel voor mekaar geregen door er <td> en <tr> tags tussen te zetten.
In ieder geval wel bedank voor je antwoord

Gr. Paul
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.183s