login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Website laden voor includen?

Offline Koek - 09/02/2009 16:23 (laatste wijziging 09/02/2009 16:24)
Avatar van KoekNieuw lid Hallo,

Ik heb een klein probleempje, met betrekking tot het includen van een php script op een website.
Als je een link aanklinkt waarvoor je ingelogd dient te zijn, krijg je uiteraard een melding, d.m.v. van 'die' in m'n script.
Het probleem is nu dat sommige content en images die nog wél zichtbaar mogen zijn, niet verschijnen. Nu snap ik dat dat door m'n die komt, maar is er dus een mogelijkheid om dat te voorkomen?
Dus eerst de hele pagina laden, en dan pas de maincontent o.i.d., en hoe verwezenlijk ik dat?

Linkje, en klik vervolgens op Forum en je ziet het probleem.

Alvast dank,
Maikel.

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Koen - 09/02/2009 16:27
Avatar van Koen PHP expert
  1. <html>
  2. <head><title></title></head>
  3. <body>
  4. <!-- images en andere zooi hier -->
  5. <?php
  6. if(niet ingelogd) {
  7. echo 'geen toegang';
  8. } else {
  9. // verdere content
  10. }
  11. ?>
  12. <!-- images en andere zooi hier -->
  13. </body>
  14. </html>


Zo? 
Offline Koek - 09/02/2009 16:29 (laatste wijziging 09/02/2009 16:32)
Avatar van Koek Nieuw lid Nou, niet echt, want dit gebeurd er dus in m'n authenticatie script, die ik include.
Alleen, als ik daar ga echo'en, voert die de rest van het script wel uit, wat niet de bedoeling is. Als je begrijpt wat ik bedoel.
Offline Martijn - 09/02/2009 16:39
Avatar van Martijn Crew PHP ik neem aan dat je main bestand eerst je auth include, en daarna je bestand.
Wat je kan doen, is in je auth zetten onderaan
  1. if(ingelogd){$unlock=TRUE;}
  2. En dan
  3. if($unlock==TRUE){include andere bestand;}
Offline ranco - 09/02/2009 16:40
Avatar van ranco PHP gevorderde Plaats anders het betreffende gedeelte van je script op plaatscode en zet de link hier neer.
Nu moeten we gaan raden hoe jou script er dan uit ziet en kunnen we dus niets beginnen.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.331s