login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Starten met PHP

Offline w4cko - 23/12/2008 21:05 (laatste wijziging 23/12/2008 23:33)
Avatar van w4ckoLid Hoe hebben jullie je PHP-scripts leren schrijven & hoe leer je het best PHP-scripts schrijven ?? want ik ben een leek op dit gebied maar wil dit zeer graag leren !! THX op voorhand

greets 

22 antwoorden

Gesponsorde links
Offline skillat2 - 23/12/2008 21:14
Avatar van skillat2 HTML beginner Sitemasters heeft prima tutorials.
http://www.sitemasters.be/tutorials/4/1/PHP
Offline Dlol - 23/12/2008 22:08
Avatar van Dlol Lid Ik ben begonnen met de simpelste scripts die er waren te schrijven, gewoon een formpje maken en dan met php op de volgende pagina de gegevens weergeven.
Dan ben ik begonnen met een gastenboek, en ik heb dat telkens zitten uitbreiden met nieuwe functies. En na 4 maand kon ik het ongeveer wel.
Offline BigBug - 23/12/2008 22:39
Avatar van BigBug PHP expert Een boek PHP5 Zonder Stress
Offline Stijn - 23/12/2008 22:44
Avatar van Stijn PHP expert http://www.cursusphp.be/ - je kan al beginnen met de Beginners hoofdstukken .
Offline Richard - 23/12/2008 23:05
Avatar van Richard Crew algemeen http://nl3.php.net/manual/en/getting-started.php

De documentatie, ja. Veel en veel beter dan welke andere site of boek dan ook.
Offline BigBug - 23/12/2008 23:26
Avatar van BigBug PHP expert Dat was ik nog vergeten op te merken. PHP.net is de bijbel voor PHP'ers .. Van scripts bekijken kun je veel leren. Vooral door uit te pluizen wat ze precies doen.

Functies kun je op php.net heel makkelijk terugvinden door php.net/functie .. Hier kun je precies zien wat ze doen en hoe je de functies gebruikt 
Offline Erwt - 24/12/2008 09:28