login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

content van andere site halen (Opgelost)

Offline kilian - 09/11/2008 16:04
Avatar van kilianLid Hallo,

Ik ben bezig aan een update van een ledensysteem (voor triatlon), en zou de leden wat werk willen besparen. Nu kunnen ze wedstrijden toevoegen aan de database, en aangeven dat ze daar aan deelnemen. Ik zou nu deze wedstrijden van de site van de triatlonfederatie willen halen, om zo alle officiele wedstrijden al in mijn database te steken. Zo zullen ze veel minder moeten ingeven (op enkele wedstrijden na dan).

De pagina waar ik alles uit wil halen is deze. Nu staan er bijna geen wedstrijden meer op omdat het seizoen ten einde is, maar in het begin van het jaar kan je wel op een 50 tal wedstrijden rekenen.

Mijn vraag is nu hoe jullie dit zouten aanpakken. Ik weet echt niet hoe eraan te beginnen.

Kilian

2 antwoorden

Gesponsorde links
Offline MiST - 09/11/2008 20:39 (laatste wijziging 09/11/2008 20:41)
Avatar van MiST Lid Reguliere expressies? lekker knoeien!

file_get_contents(<link>) en dan doorzoeken met een preg_match.

Dat lijkt mij de meest voor de handliggende oplossing.

Of... hard genoeg zagen bij de federatie dat ze er een XML feed van maken, dan kan je ze nog gemakkelijker ophalen.
Offline kilian - 09/11/2008 21:30 (laatste wijziging 11/11/2008 11:56)
Avatar van kilian Lid Het probleem is dat ik in het begin van het seizoen niet weet welke wedstrijden er zijn, dus ik ook niet weet waar ik op moet zoeken.
Ik zou eigenlijk alle opmaak moeten kunnen knippen, en alles in een array terugkrijgen.
Vb. {datum, locatie, type}
Daar zou ik mee kunnen verderwerken, maar hoe kan ik daar aan komen?

--edit--
Bedankt voor de hulp allemaal. Ik heb daarnet antwoord gekregen op mijn vraag of het toegelaten was om die gegevens uit te lezen.
Het blijkt dat begin 2009 er een nieuwe site komt, en ze hebben mijn vraag om een xml bestand te maken door gegeven. Voorlopig kan ik dus beter even wachten...

Kilian
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.254s