login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

session verwijderen

Offline nicdew77 - 21/09/2008 20:50
Avatar van nicdew77Nieuw lid ik heb en login systeem en heb nog geen uitloggen maar hoe moet jee een session verwijderen?

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline roelh - 21/09/2008 20:54
Avatar van roelh PHP gevorderde Linkje naar deze website in turorials PHP

Staat hier mooi uitgelegd 
Offline wes - 21/09/2008 21:04
Avatar van wes PHP interesse session_destroy();
Offline Kr4nKz1n - 21/09/2008 21:16
Avatar van Kr4nKz1n Onbekend Je weet dus al hoe je een session zet? Je kent de website php.net zeer waarschijnlijk wel. Dan spijt het mij toch zeer dat je niet de juiste zoek termen kan verzinnen om een session te 'verwijderen'.

Ik zoek op google met 'session verwijderen'
En gelijk de eerste hit heb ik mijn antwoord.

Met de zoek term 'session legen' krijg ik bij de eerste hit zelfs een tutorial te zien waarin alles over SESSION`s staan.

Kijk ik vind het prima dat mensen hun vragen hier stellen, maar ik vind dat zonde van het dataverkeer.

En vaak onthouden mensen namen goed en als iemand te vaak 'onzinnige' vragen stelt wordt die soms wel eens afgewezen.

Dus alles even samen vatten, ik vind het best als je wat vraagt over hoe of wat, maar het script is voor jou, of maak je voor iemand what ever, jij bent de 'scripter / programmeur' hoe je het wilt noemen. En met zo`n 'titel' of hoe je het wilt noemen mogen wij enigzins verwachten dat je de moeite hebt genomen om zelf voor een oplossing te hebben gezocht.

Je kan het zien als sarcasme of als afkraken of weet ik veel wat, maar ik zie het meer als een 'wijze' les. Iets meer initiatief tonen kan geen kwaad.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.165s