login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Wordpress laatste 5 (Opgelost)

Offline Gamezhoek - 24/08/2008 19:30 (laatste wijziging 24/08/2008 19:34)
Avatar van GamezhoekHTML interesse Hi,

Ik probeer in WordPress ergens anders in het design de laatste 5 berichten te tonen, maar dan alleen de titels.
Nu lukt dit wel met onderstaande code, alleen wordt daarna het hele menu verkloot. Het menu werkt dan niet meer (als je naar een bepaalde categorie gaat, krijg je alsnog alle berichten te zien), en ook werken de knoppen Vorige en Volgende niet meer, om naar oudere en nieuwere berichten te gaan. Je krijgt altijd gewoon dezelfde berichten te zien.

Dit is de code, die ik voor dat kleine stukje gebruik. Voor de duidelijkheid, zonder deze code werkt alles prima.
  1. <?php query_posts('showposts=5'); ?>
  2. <?php if (have_posts()) : while (have_posts()) : the_post(); ?>
  3. <a href="<?php the_permalink() ?>"><?php the_title() ?></a><br />
  4. <?php endwhile; endif; ?>


Heeft iemand enig idee?

EDIT: De bovenste regel lijkt dus meteen op ALLES toepassing te hebben, waardoor categorieen ed. niet meer werken.
Wanneer ik die weglaat, en via een simpele PHP-variabele het aantal bijhoud, dan werkt dit wel, enkel heb ik dan ewer een ander probleem.
Hij toont alleen de laatste 5 van de huidige categorie. Dit is niet heel erg, maar wanneer je naar een bericht gaat, zie je in die 'laatste 5' alleen nog maar het huidige bericht staan... daar heb je dus niet zoveel aan...

2 antwoorden

Gesponsorde links
Offline roberini - 24/08/2008 20:40
Avatar van roberini HTML beginner post de rest van je code is anders kan je nog niet zo veel zien
Offline Gamezhoek - 24/08/2008 22:32
Avatar van Gamezhoek HTML interesse Is al opgelost. Uiteindeljik maar via RSS gedaan.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.166s