login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

PHPBB Forum in andere layout zetten

Offline Gamezhoek - 14/08/2008 14:27
Avatar van GamezhoekHTML interesse Hallo,

Ik heb een layout gekocht, welke ik zelf passend gemaakt heb voor WordPress.
Nu is dit gedeelte af, en ook de originele code van de layout heb ik nog, met header.php en footer.php gemaakt.

Nu wil ik tussen header.php en footer.php een PHPBB forum zetten, alleen.. hoe doe ik dit??
PHPBB heeft meteen zijn eigen style, en heb ook al dingen in de code van PHPBB aan zitten passen, maar er veranderd niks. Ik krijg het maar niet voor elkaar.
Heeft iemand misschien raad, is het een bepaald bestand oid? De code van PhpBB vind ik ook vrij ingewikkeld...

Alvast bedankt.

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Simax - 14/08/2008 14:30
Avatar van Simax Onbekend Code graag?
Offline Gamezhoek - 14/08/2008 15:01
Avatar van Gamezhoek HTML interesse Het is gewoon standaard PHPBB code.. en een header.php + footer.php van mezelf.. lijkt me niet bepaald nodig om dat hier allemaal te vermelden.

Het gaat erom, moet ik mijn eigen header.php en footer.php in een bepaald PHPBB-bestand includen, of... hoe werkt dat met PHPBB?
Offline Tuinstoel - 14/08/2008 19:58
Avatar van Tuinstoel PHP expert Heb je je al verdiept hoe phpBB werkt? Dat werkt namelijk met templates, en die kun je eventueel aanpassen op jouw CSS etc.
Offline kickasgamer - 15/08/2008 10:44
Avatar van kickasgamer PHP ver gevorderde ja je moet in de template power files gaan kijken ;)
Offline Leroy13 - 16/08/2008 14:36
Avatar van Leroy13 Onbekend PHPBB2 of 3? Bij allebei moet je gewoon de CSS bestanden aanpassen naar jouw lay-out.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.161s