login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Iemand die me helpt om een script te verbeteren (Opgelost)

Offline Jeffrey1222 - 04/07/2008 19:53
Avatar van Jeffrey1222Nieuw lid Hallo iedereen,

Ik heb ergens een script gevonden, maar er zitten fouten in. Deze zijn:
Citaat:
Notice: Undefined index: Gastenboek in /home/skatenfo/domains/jeffreysoftware.nl/public_html/gb/schrijven1.php on line 43

Notice: Undefined variable: error in /home/skatenfo/domains/jeffreysoftware.nl/public_html/gb/schrijven1.php on line 49

Notice: Use of undefined constant Gastenboek - assumed 'Gastenboek' in /home/skatenfo/domains/jeffreysoftware.nl/public_html/gb/schrijven1.php on line 71

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/skatenfo/domains/jeffreysoftware.nl/public_html/gb/schrijven.php:10) in /home/skatenfo/domains/jeffreysoftware.nl/public_html/gb/schrijven1.php on line 71

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/skatenfo/domains/jeffreysoftware.nl/public_html/gb/schrijven.php:10) in /home/skatenfo/domains/jeffreysoftware.nl/public_html/gb/schrijven1.php on line 74




Ik heb het bestand schrijven1.php hierop staan: Klik.

Kan iemand mij helpen om dit allemaal te verbeteren aub.. (gratis aub)

Kan je dan dit bestandje ergens opplaatsen en doorsturen naar mij, aub.

Mocht je nog andere bestanden nodig hebben kan je dit hier melden.

Heel erg bedankt als je mij helpt,
Jeffrey

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Martijn - 04/07/2008 20:13
Avatar van Martijn Crew PHP dit valt onder samenwerken. Ik zal even een paar regeltjes voor jee aanpassen, de meeste zijn niet zo erg
Offline Koen - 04/07/2008 20:14
Avatar van Koen PHP expert http://plaatscode.be/11588/
Offline Martijn - 04/07/2008 20:19
Avatar van Martijn Crew PHP mja dat dus. Maar dan krijg je nogsteeds de header fouten

  1. //vervang
  2. header ("location: lezen.php");
  3. //maar door de minder nette
  4. echo"<meta http-equiv=\"refresh\" content=\"0;URL=lezen.php\" />";
Offline Jeffrey1222 - 04/07/2008 20:26
Avatar van Jeffrey1222 Nieuw lid Nu krijg ik deze errors

Citaat:
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/skatenfo/domains/jeffreysoftware.nl/public_html/gb/schrijven.php:10) in /home/skatenfo/domains/jeffreysoftware.nl/public_html/gb/schrijven1.php on line 71

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/skatenfo/domains/jeffreysoftware.nl/public_html/gb/schrijven.php:10) in /home/skatenfo/domains/jeffreysoftware.nl/public_html/gb/schrijven1.php on line 74
Offline Martijn - 04/07/2008 20:27
Avatar van Martijn Crew PHP dan heb je neit mijn regel neergezet
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.169s