login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Php leeren? (Opgelost)

Offline dafid - 02/07/2008 13:42
Avatar van dafidNieuw lid Ik wil heel garag php leeren,
Alleen het is zoo moeilijk 
Heebt iemand misschien tip's hoe je kunt leren?
Via een boek of www ofoz..
Alvast bedankt ,
Zwarando.

9 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Martijn - 02/07/2008 13:45
Avatar van Martijn Crew PHP er staan op deze site heel veel tutorials. Ik zou eerst is zoeken naar if/else en echo, dat is toch wel de core van de core Verder is t veel proberen, en een hoop lezen
Offline dafid - 02/07/2008 13:53
Avatar van dafid Nieuw lid hmm, Oke ,
Nog andere?
Offline William91 - 02/07/2008 13:56
Avatar van William91 Nieuw lid ik zit in hetzelfde schuitje.. vind het niet moeilijk, maar het is wel uitgebreid ja . Zoals deviourSoul ook zegt, gewoon veel tutorials lezen enz.. en zelf ook dingen uitproberen . Zo heb ik afgelopen weken ook HTML en CSS geleerd, en nu dus aan het beginnen met PHP
Offline Berten - 02/07/2008 13:56
Avatar van Berten PHP beginner
  1. <?php
  2. echo "Hello World";
  3. ?>


Serieus nu: zoek even op google naar PHP Beginnertutorials of zo en je krijgt er vast een hele hoop (die op deze site zijn best in orde)
Offline Wim - 02/07/2008 13:59
Avatar van Wim Crew algemeen ik zou eerst nederlands leren, en vervolgens eens bij de Tutorials en scripts op sitemasters gaan kijken
Offline marten - 02/07/2008 15:41
Avatar van marten Beheerder Ik dien op te merken dat we als crew weten dat de topicstarter dyslexie heeft.
Offline dafid - 02/07/2008 17:29
Avatar van dafid Nieuw lid
wimmarien schreef:
ik zou eerst nederlands leren, en vervolgens eens bij de Tutorials en scripts op sitemasters gaan kijken


marten schreef:
Ik dien op te merken dat we als crew weten dat de topicstarter dyslexie heeft.


Idd, Ik heb Dyslexie En ik heb dit ook al vermeld 
En ik heb er geen last van bij het scripten 
Offline Wim - 02/07/2008 18:24
Avatar van Wim Crew algemeen excuses in dat geval

maar dat neemt niet weg dat het een overbodige vraag is.... Hoe leer je wiskunde? Door er mee bezig te zijn (er over lezen, wat proberen/experimenteren, vallen en opstaan!). Hoe leer je PHP? op net dezelfde manier. Lezen & er mee bezig zijn.

Dus lees eerst enkele tutorials door tot je denkt dat je een mooie basis hebt gevormd, en probeer dan wat scripts uit elkaar te halen zodat je ziet hoe andere scripters bepaalde "problemen" oplossen
Offline dafid - 02/07/2008 18:44
Avatar van dafid Nieuw lid Oke,
Naja in dat gevel ,
Bedankt !
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.19s