login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Formulier geen contact form

Offline Roeleven - 28/06/2008 16:51
Avatar van RoelevenNieuw lid Hoi, ik zoek een script waaruit ik kan leren hoe ik formulieren kan maken, waarmee ik een competitie kan verwoorden. Ik moet uitslagen invoeren, die ik dan in een wedstrijdschema wil laten terugkomen. Ik heb nu wel geleerd, via het boek php & MySql, hoe je mail formulieren kan maken, maar ik krijg het niet voor elkaar om bedoeld formulier te maken. Zou iemand mij kunnen helpen???
Alvast bedankt.
Groetjes René
  

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Martijn - 28/06/2008 16:57
Avatar van Martijn Crew PHP eigenlijk is dat niet veel anders dan een mail formulier alleen ipv dat je de mail functie gebruikt, moet je een database hebben, en dan met mysql invoegen 
Offline Roeleven - 28/06/2008 17:01
Avatar van Roeleven Nieuw lid Hoi, bedankt voor je snelle reactie. Ik heb inderdaad geprobeerd met een database. Dat lukt ook wel, het probleem is alleen dat hij iedere keer een neiuwe tabel aanmaakt en niet gewoon het formulier bijwerkt. Ik heb namelijk het hele speelschema in een webpage gezet, dan hoeft hier alleen nog maar op de plaatsten van de uitslagen, de uitslag te komen. Bij de eerste gaat dat netjes, vervolgens ververst de pagina niet, maar wordt er weer opnieuw data geschreven, onder de reeds aanwezige data??? Is er een php commando, welk dit probleem oplost???? groetjes René
Offline Maffiow - 28/06/2008 17:10
Avatar van Maffiow PHP interesse kan je je code hier even plaatsen www.plaatscode.be dan kunnen we je waarschijnlijk sneller verder helpen  
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.16s