login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

site probleempje

Offline Niceguy - 08/06/2008 15:09
Avatar van NiceguyOnbekend hoi,

ik heb een probleempje met een login script voor op mijn site

ik heb een site gemaakt maar dat is html, hoe moet ik nu die php codes in html inwerken:s

14 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Martijn - 08/06/2008 15:35
Avatar van Martijn Crew PHP door je .html bestand te hernoemen naar .php.
Offline Niceguy - 08/06/2008 17:03
Avatar van Niceguy Onbekend maar stel nu, hoe moet ik de login.php hier inwerken in de index.htm?

hier is de login.php -> http://plaatscode.be/10323/

en hier is de index.htm -> http://plaatscode.be/10322/

EN SORRY DAT IK ZOVEEL VRAAG

maar ik zeg het nog maar eens, ik ben er nog niet zo lang geleden mee begonnen, en aan alles is een begin 
Offline Niceguy - 08/06/2008 18:01
Avatar van Niceguy Onbekend welke code is een zooitje? de login?

zeg me dan eens waar ik een GOED login en registratie script kan vinden dat werkt

want ik ben er al 1 week naar aan het zoeken maar vind altijd script vol met fouten en dit is een dat perfect werkt,

maar ik zet de hele php code gewoon op de plaats waar ik het wil en er zijn dan fouten enzo, dus mijn vraag is, kan iemand het login script eens inwerken in die index (in mijn vorig bericht staan de bestanden)

dan kan ik zien hoe het moet
Offline Niceguy - 08/06/2008 18:42
Avatar van Niceguy Onbekend IK WEET NIET HOE IK DE PHP CODE IN MOET WERKEN

DUS ALS IEMAND HET EENS KAN DOEN MET DIE 2 DAN KAN IK ZIEN HOE HET MOET

en dan kan ik aan de slag gaan !!!!!!!!!
Offline Ibrahim - 08/06/2008 19:29
Avatar van Ibrahim PHP expert Het is niet nodig om te "schreeuwen". Iedereen hier is op vrijwillig basis bezig jou te helpen.
Offline jvs - 08/06/2008 19:36 (laatste wijziging 08/06/2008 19:36)
Avatar van jvs HTML beginner Als iedereen die met dit soort vragen zit eens eerst even zichzelf een kleine basis zou willen aanleren zou dit veel frustratie besparen. Die basis vind je in de tutorials sectie van deze website. Onderstaande link wijst je door naar een inleiding in php. Je moet niet aan een login script beginnen als je nog niet weet waar je je php code moet schrijven. "Eerst leren stappen dan pas lopen..."

tutorials
Offline Niceguy - 08/06/2008 22:48
Avatar van Niceguy Onbekend zou iemand gewoon de login in de index eens kunnen inwerken, want ik leer rapper als ik het zie hoe het moet, dan kan ik zelf de register enzo doen, want met het lezen snap ik het niet echt goed hoor , die tutorials
Offline vinTage - 08/06/2008 23:09
Avatar van vinTage Nieuw lid basics:

php file:

  1. DOCTYPE...
  2. <!-- allerlei meuk zoals js en css en title en meta .. -->
  3. </head>
  4. <!--divjes/tables..-->
  5. <?php include("login.php"); ?>
  6. <!--sluit divjes/tables.. -->
  7. </body>
  8. </html>


Nu kun je dus blind dat spel includen, maar dat gaat ten koste van de html validatie...
Je zult dus ZELF een en ander moeten snappen,,,zoals de basis van html EN php..
Offline Niceguy - 08/06/2008 23:54
Avatar van Niceguy Onbekend pffff, nu heb ik juist dat login en registratie systeem in orde gekregen, maar nu doe ik het altijd mis als ik het inwerk in een html pagina, ik verander de exentie wel naar php erna

maar, ik doe het altijd mis , ik zit altijd met fouten

eigenlijk is het zo

er zijn functies in het login script, meer als 1

voor als het verkeerd paswoord is, voor als je noggeen lid bent, of voor als je ingelogd bent, dus ik snap niet echt hoe ik dat dan moet zetten, want stel dat de eerste pagina goed is voor het inloggen zelf, dan komen op een witte pagina met de tekst, jebent ingelogd als ...

logout
memberlist

dus dan weet ik niet, hoe moet ik dan kunnen overal zetten van je bent ingelogd als ... ( op elke pagina)

en de memberlist moet gwn op de site staan, ook dan ingewerkt
Offline vinTage - 09/06/2008 00:35 (laatste wijziging 09/06/2008 11:06)
Avatar van vinTage Nieuw lid Een en ander heeft te maken met je form action...

probeer eens in je form action
  1. <?php echo $_SERVER['REQUEST_URI']; ?>
Offline Niceguy - 09/06/2008 10:48
Avatar van Niceguy Onbekend ik zal wel zien, en ik vraag me af, ik had dit topic niet in php geplaats, maar dat is nu niets

ik zal wel nog eens goed rondkijken enzo,

moest er iemand zijn die voor me wil scripten

laat dan een berichtje achter, eventueel tegen betaling !
Offline Pieter - 09/06/2008 11:06 (laatste wijziging 09/06/2008 11:11)
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Enkele tips voor het posten van topics in het vervolg:
1. Code hoort in codetags, hoe klein deze ook is (zelfs 1 regel-code).
2. Probeer korte en duidelijke zinnen te formuleren. Daarvoor gebruik je leestekens. Zoiets leest veel makkelijker.
3. ROEP NIET.
4. Zoek altijd eerst wat info op het www of tutorialsectie van deze site.
5. Plaats requests in het ervoor gemaakte samenwerken-gedeelte.
6. Dit topic hoort in php, daar heb ik het geplaatst. Je wilt php code in een html bestand plaatsen. php in html = php.
7. Dankjewel zeggen is niet nodig, een druk op de oplossing knop bij de persoon die het antwoord gegeven heeft is voldoende.
Offline eljoero - 09/06/2008 16:29 (laatste wijziging 09/06/2008 16:31)
Avatar van eljoero Nieuw lid include(); zou ik uit gemakkelijkheid ook gebruiken, maarja die validate he. ge kunt het er ook gwn doodleuk tussenschrijven (op de plaats waar ge dien login wilt) met een open-php en sluit-php, wat logisch is.

  1. <?php
  2. //hier u php code
  3. ?>
Offline Niceguy - 10/06/2008 13:46
Avatar van Niceguy Onbekend sorry hoor admin

maar dankuwel zeggen hoeft niet

HAHAHA

ik ben nu eenmaal een beleeft persoon

ten tweede, als ik een vraag heb zoals deze , is het dan over php of html , weet ik niet, dus plaats ik het hier, ik had ook in html geplaats, maarja jullie verwijderen het altijd
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.187s