login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

pagina niet bereikbaar (Opgelost)

Offline hondasport - 03/06/2008 23:07
Avatar van hondasportNieuw lid Ik had vroeger op mijn site een script waarmee je op de eerste pagina je taal kon laten onthouden. Dit sloeg hij op in een cookie. Als je dan naar de site ging ging die dan direct naar de eerder gekozen taal. Nu heb ik dit systeem verwijderd maar er zijn nog mensen die automatish worden doorgeschakeld, waarschijnlijk omdat de index pagina waar normaal de taal gekozen werd nog niet gerefreshed is. Is dit mogelijk om dit ongedaan te maken , zonder de cookies zelf te verwijderen?

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Stefan14 - 04/06/2008 01:08
Avatar van Stefan14 PHP gevorderde wat gebeurt er dan precies, waarnaartoe worden ze doorgeschakeld?
Offline memar - 04/06/2008 02:46
Avatar van memar Nieuw lid Het stukje script waarin de cookies worden gelezen gwn verwijderen ;)
Offline hondasport - 04/06/2008 21:19
Avatar van hondasport Nieuw lid dat is al weg memar
Offline djb - 04/06/2008 21:28
Avatar van djb PHP beginner stukje code meschien?

en als je het stukje script weghaalt waar die cookie in voor komt moet het lijkt mij werken,, correct me if i'm wrong 

maar een paar stukjes code is altijd handig daar kunnen wij namelijk iets mee 
Offline demich - 04/06/2008 22:06
Avatar van demich Nieuw lid Dat kan als de pagina nog opgeslagen is in cache van de browser.
Normaal gezien moet dat bij die mensen binnen enkele dagen terug werken.

Een goede oplossing is om aan de mensen waarbij het niet goed werkt, vragen dat ze een hard refresh uitvoeren (CTRL en F5 tegelijk indrukken). Dan wordt alles opnieuw geladen zonder uit de cache gegevens te gaan halen.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.166s