login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Formulier met bijlage, heb nu twee codes :(

Offline mvoogd - 20/05/2008 09:05 (laatste wijziging 20/05/2008 09:42)
Avatar van mvoogdNieuw lid Beste mensen,

Wil nogmaals jullie hulp inschakelen omdat ik zelf te weinig kennis heb van PHP. Ik heb nu twee bestanden waarvan ik er een wil maken.

Script contact beschikt over een aantal velden welke ook gewoon werken, maar nu wil ik het bestand bijlage hier aan toevoegen. Maar hier zit dus het probleem. Ik heb te weinig kennis om te weten welk gedeelte ik van bijlage.php moet toevoegen aan contact.php

Bijlage staat #8640
Bijlage staat #8641

Kunnen jullie mij aangeven hoe dit zit? Ben niet zo handig!

Alvast bedankt voor jullie kennis!


bijlage.php
Plaatscode: 8644


contact.php


Plaatscode: 8645

52 antwoorden

Gesponsorde links
Offline WouterPSV - 20/05/2008 09:07 (laatste wijziging 20/05/2008 09:11)
Avatar van WouterPSV Lid Plaats grote codes op plaatscode.be

Voor de rest probeer dit eens:

  1. <?php
  2. include ("bijlage.php");
  3. ?>


Dit moet je dan plaatsen in contact.php waar je de inhoud van bijlage wilt hebben.
Offline mvoogd - 20/05/2008 09:13 (laatste wijziging 20/05/2008 09:22)
Avatar van mvoogd Nieuw lid Ik weet niet hoe ik die bijlages er bij krijg??????

Sorry heb nu iets geprobeerd maar krijg je lanhe teksten.

Maar het script bijlage heeft ook nog drie tekst velden, en zodra ik probeer te plakken en te knippen krijg ik rijen met fouten.

Offline WouterPSV - 20/05/2008 09:38
Avatar van WouterPSV Lid Lees mijn vorige post nogmaals.

Vooral dat je lange code op paatscode.be plaatst
Offline mvoogd - 20/05/2008 09:41
Avatar van mvoogd Nieuw lid Hoi Wouter,

Ik weet niet hoe ik die code hier goed op het forum moet krijgen!

Het huidige bestandje bijlage.php heef ook nog drie tekst velden welk ik dus niet kan includen omda het dan een zooitje wordt. Ik moet eigelijk weten welk gedeelte het bijlage script is binnen bijlage.php

Dus als jij dat zou kunnen aangeven, graag.
Offline marten - 20/05/2008 09:43
Avatar van marten Beheerder Ik heb de code even verbeterd.

Code plaats je via [ code=taal ] [ / code ] en grote lappen via [ plaatscode =taal] [ / plaatscode ]
Offline mvoogd - 20/05/2008 09:47
Avatar van mvoogd Nieuw lid Oke dank!
Offline WouterPSV - 20/05/2008 10:59
Avatar van WouterPSV Lid @ mvoogd..

Zou je misschien kunnen plaatsen in de link hieronder waar je precies de velden wilt hebben.

Plaatscode: 8645

Als ik boven in het document bericht include dan krijg ik gewoon de inhoud van bericht.php er bij.
Offline mvoogd - 20/05/2008 11:57
Avatar van mvoogd Nieuw lid Hoi Wouter,

Snap de vraag niet helemaal.

Offline WouterPSV - 20/05/2008 12:12
Avatar van WouterPSV Lid Even een tag plaatsen op die link waar je precies de velden van bericht.php wilt hebben.

als ik namelijk gewoon bericht.php include boven aan de pagina doet die het wel goed bij mij.
Offline mvoogd - 20/05/2008 12:17
Avatar van mvoogd Nieuw lid Ik zou deze graag willen hebben onder het telefoonnummer.

Ben heel benieuwd!

Thanks
Offline WouterPSV - 20/05/2008 12:29
Avatar van WouterPSV Lid Contact

Ik heb het nu zo gedaan. De gegevens die in bericht.php staan, staan nu onder telefoonnummer en boven Vraag/Bijzonderheden:

Hoor wel als er wat veranderd moet worden.
Offline mvoogd - 20/05/2008 12:41 (laatste wijziging 20/05/2008 12:46)
Avatar van mvoogd Nieuw lid Misschien een domme vraag. maar waar staat die code nu?

Gegroet,

Mark

Heb hem gevonden, maar nu krijg je het zelfde probleem als dat ik had.

http://www.recruitments.nl/test/sollicitatie.php
Offline WouterPSV - 20/05/2008 13:22
Avatar van WouterPSV Lid Wat bedoel je met probleem??

Dat je die velden krijgt ofzo?? Dan moet je die uit je berichten verwijderen of hidden maken denk ik.

Offline mvoogd - 20/05/2008 13:27
Avatar van mvoogd Nieuw lid Hoi Wouter,

En dat was juist mijn grootste probleem. Ik weet dus niet welk gedeelte ik dan moet verwijderen. Want heb al dagen dingen geprobeerd, maar dan werkt het helemaal niet meer. Dat komt waarschijnlijk omdat ik te weinig weet van PHP.

Dus ben jij bereid aan te geven wat ik moet verwijderen uit bijlage.php om het succes vol te laten werken?
Offline WouterPSV - 20/05/2008 13:36
Avatar van WouterPSV Lid Als jij mij verteld wat je wilt houden en wat je weg wilt hebben kan ik wel even voor je kijken.
Offline mvoogd - 20/05/2008 13:46
Avatar van mvoogd Nieuw lid Alvast bedankt Wouter,

Het gene wat ik wil houden is het gene wat met een geslotenrand. Van het script bijlage wil ik eigenlijk alleen het bijlage script bewaren. Dus alles met een stippellijntje mag weg m.u.v. bijlage

Gegroet,
Mark
Offline WouterPSV - 20/05/2008 14:32 (laatste wijziging 20/05/2008 16:14)
Avatar van WouterPSV Lid Contact

Hij moet zo goed zijn.. Heb verplichte velden. Bijlage is ook verplicht nu. Echter als je dat niet wilt kun je in regel 23

  1. ||($bijlage=='')


verwijderen.
Voor de rest moet het goed zijn geloof ik. Als ik alles goed heb begrepen is dit wat je wilt. Anders hoor ik het graag.   

suc6  
Offline mvoogd - 20/05/2008 16:44 (laatste wijziging 20/05/2008 16:57)
Avatar van mvoogd Nieuw lid Hij ziet er perfect uit!

Alleen komt de bijlage niet mee 

Dit komt er:


<br>Bijlage C:\\Mark Voogd\\Gedichten\\Kein Meisje.doc
<br>Vraag: Ik heb julie gevonden via Google.
Offline WouterPSV - 20/05/2008 16:50 (laatste wijziging 20/05/2008 16:57)
Avatar van WouterPSV Lid Zou ff persoonlijk gegevens van iemand niet zo maar online zetten. De Bijlage alleen showen daar gaat het immers om  

Voor de rest zit ik te kijken naar dat andere document.. kan zo niet vinden hoe het echt te doen zeg maar. Zal vanavond nog eens een blik werken op het geval..

Tenzij iemand anders een andere snelle oplossing heeft.
Offline mvoogd - 20/05/2008 17:41 (laatste wijziging 20/05/2008 17:44)
Avatar van mvoogd Nieuw lid Deze bijlage is al verder ontwikkeld alleen zend die de bijlage nog niet mee!

bijlage.php
Plaatscode: 8661


Waarin het script zit van een bijlage verzenden, maar niet compleet genoeg voor ons gebruik.
bijlage.php
Plaatscode: 8644

Kan iemand ons nog verder helpen, buiten Wouter?
Offline mvoogd - 20/05/2008 17:45
Avatar van mvoogd Nieuw lid
Sandernerd schreef:
Je arrays zijn wel rommelig. Let op quotes.


Ik weet niet wat je daarmee bedoeld?

Ik ben al blij als het straks gaat werken ;)
Offline mvoogd - 20/05/2008 18:03 (laatste wijziging 20/05/2008 18:04)
Avatar van mvoogd Nieuw lid Hoi Sander,

Dat heb jij helemaal juist, ben geen PHP wonder.
Een vriend had destijds een contact script geschreven en deze heb ik in de tijd met knip en plak werk verder uitgebereid.

Maar nu moest er een veld bij zodat er een bijlage meegezonden kan worden. Heb echt alle sites afgestruind mijn ogen vallen er bijna uit maar zonder resultaat!

Dus nu het verzoek aan de mensen met de juiste kennis. Maar we zijn op de goede weg want Wouter is erg behulpzaam. Maar alles werkt nu behalve dat die de bijlage niet meestuurt en alleen een link(tekst zoals boven omschreven) van waar de bijlage komt.

Dus mocht jij de oplossing hebben, sta ik daar uiteraard voor open!!
Offline WouterPSV - 20/05/2008 18:10
Avatar van WouterPSV Lid Mvoogd heb zojuist even die bericht.php installeerd maar die blijkt ook niet te werken.

Hij geeft bij mij geen afbeelding o.i.d. mee dus is volgens mij onzinnig om die te gaan gebruiken.
Offline mvoogd - 20/05/2008 18:12 (laatste wijziging 20/05/2008 18:15)
Avatar van mvoogd Nieuw lid Hoi Wouter en Sander,

Wouter ik was overtuigd dat die het deed! Dus sorry daarvoor!!!!!

Sander waar zou ik die tekst moeten plakken, want zoals jij weet is dat een sprookjes verhaal voor mij 

Ben overtuigd dat de oplossing er aan komt, waarom is die taal zo ingewikkeld!!!
Offline mvoogd - 20/05/2008 18:21
Avatar van mvoogd Nieuw lid Hoi Sander,

Ik zie nu inderdaad een bijlage er bijstaan. Als ik het veld nu test komt die dan aan? Of moet ik wachten tot jij het zegt?

Grtn
Offline WouterPSV - 20/05/2008 18:22
Avatar van WouterPSV Lid Sander als je mijn laatste neemt heb ik compleet aangepast die werkt. Ik weet echter niet hoe ik een plaatje als bijlage mee moet sturen. Heb het al tekst.

Heb geprobeerd het zo goed mogelijk te maken
Offline mvoogd - 20/05/2008 20:37 (laatste wijziging 20/05/2008 21:59)
Avatar van mvoogd Nieuw lid Hoi Sander,

Begrijp ik dat het niet gaat werken?

Dit script wat ik nu heb werkt echt, alleen beschikt die niet over de velden welke ik wil gebruiken inclusief net mailtje waarin de gegevens netjes zijnverwerkt.

Kunnen jullie hiermee mij verder helpen????

Plaatscode: 8674
Offline WouterPSV - 20/05/2008 20:49
Avatar van WouterPSV Lid Je kan het wel werkende krijgen, maar dan moet je ook nog een complete script hebben om een afbeelding te uploaden naar een bepaalde map op je server.

Dan moet je het nog weer zo maken dat dat plaatje automatisch met je mail word mee gezonden.

Als ik Sander goed begrijp.
Offline mvoogd - 20/05/2008 20:54
Avatar van mvoogd Nieuw lid Heb net een script neergezet welke het mailt naar mijn mailbox alleen zonder die extra velden welke jij tot heden hebt gemaakt.Misschien kan je hier wat mee want deze heb ik net eerst getest en stuurt de bjlage mee.

Wordt er inmiddels helemaal gek van, hopelijk jullie nog niet!!
Offline WouterPSV - 20/05/2008 21:27
Avatar van WouterPSV Lid Ik ben wederom ff aan het kijken voor je moet het allemaal even voor mezelf op rijtje zetten.

Als het vandaag niet lukt zie je het morgen denk ik wel.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.198s