login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

probleem met form

Offline freuteken - 18/05/2008 16:31
Avatar van freutekenNieuw lid Ik heb een een probleem met een formulier.
Ik heb een groot formulier. De link van het bestand formulier
Eerst een vooral zou iemand kunnen kijken dat de action= mailto, werkt. wat dit werkt zelf al niet.
en ik zou ook willen dat als je op "verstuur" drukt. dat je outlook niet start maar gewoon heel dat boeltje direct in mijn mailbox komt, als je versta wat ik bedoel.

Merci

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline freuteken - 18/05/2008 16:55
Avatar van freuteken Nieuw lid maarja hoe moet ik dat doen. kan het niet simpelder dan elk "nummer" ik heb er 24. in php te zetten?
gewoon een simpel codeke?
en kan er iemand met outlook da anders corigeren.
Offline WouterPSV - 18/05/2008 17:17
Avatar van WouterPSV Lid Je kan alle velden in één keer versturen.

Voorbeeld script

Kijk daar eens naar zou ik zeggen. Daar kies je naar wie je hem wilt sturen. Maar natuurlijk kun je die ook gewoon hidden of in het stukje php zo maken dat het naar één iemand adres gaat.

Ik snap niet wat je met het corigeren bedoelt precies.
Offline freuteken - 18/05/2008 18:31
Avatar van freuteken Nieuw lid ja, merci maar ik heb nu een probleem er zit een loop in.
als ik zie "er een email verstuurd naar je email adres" refreshed hij hem gelijk om de seconde. en krijg ik zo 20 forms in men inbox?
Offline WouterPSV - 19/05/2008 10:57
Avatar van WouterPSV Lid @frueteken:

Zou je inderdaad je code eens willen plaatsen.. Ik heb de code die ik jou heb gegeven geprobeerd maar ik krijg niets in mijn mail box.

Als je code dus zou willen plaatsen kan ik hem zelf ook even testen.

bedankt alvast.
Offline Stefaan - 19/05/2008 11:04
Avatar van Stefaan Nieuw lid Als je wil dat het formulier in je mailbox komt moet je het indd met (hier met php) een mail functie doen. Ff opzoeken op php.net. Is heel simpel. Als je dan met een simpele code wil alle waarden in je mail zetten doe je dat met de lus foreach. Met de foreach lees je dan de $_POST uit en filter je je submit knop.

Ik raad je aan om de functie var_dump($_POST) in je testscript te zetten zodat je ziet wat je moet/wil filteren.

Dit is hoe ik het doe
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.165s