login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

zend framework

Offline jvs - 10/05/2008 15:51
Avatar van jvsHTML beginner Hallo,

Ik wil een website maken en daarbij gebruik maken van zend framework. Ik was van plan mijn hosting bij one.com te nemen maar iemand vertelde mij dat zij dit niet ondersteunen. Ik heb het dan eens nagevraagd aan de klantendienst en ook zij vertelden me dit. Weet iemand waarom sommige hosts het niet ondersteunen? Naar mijn weten zijn dat toch gewoon php files die je include, wat valt daar niet aan te ondersteunen?

Alvast bedankt,

Jelle

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline DMM - 10/05/2008 16:01
Avatar van DMM PHP beginner Om Zend Framework te gebruiken heb je PHP 5.1.4 of later nodig. Er zijn nog verschillende hostingproviders die dit niet aanbieden.
Offline jvs - 10/05/2008 16:14
Avatar van jvs HTML beginner ze gebruiken 5.2...
Offline DMM - 10/05/2008 16:19 (laatste wijziging 10/05/2008 20:06)
Avatar van DMM PHP beginner Andere vereisten:
- Apache (versie speelt geen rol)
- (ondersteuning van .htaccess) -> niet nodig, zie reactie van Grayen hieronder.
Offline Grayen - 10/05/2008 18:01 (laatste wijziging 10/05/2008 18:01)
Avatar van Grayen PHP ver gevorderde
Citaat:
ondersteuning van .htaccess


Dat is geen vereiste. Zend framework gaat er alleen van uit dat je .htaccess ondersteuning hebt, maar er is maar een methode binnen Zend framework waar het effect op heeft namelijk de setPathInfo() methode binnen het request object. Hieronder staat een link die uitlegd hoe je Zend werkend krijgt zonder ondersteuning van .htaccess.

dan krijg je www.site.nl/index.php/controller/...

in plaats van

www.site.nl/controller/...

http://www.snai...ing-filter/
Offline Ibrahim - 10/05/2008 20:03
Avatar van Ibrahim PHP expert Zend Framework heeft verder geen limieten Het kan overal gebruikt worden. Download ZF, en uitpakken, uploaden, en gebruiken.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.165s