login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

php en javascript if statement

Offline Talisien - 09/05/2008 22:51
Avatar van TalisienNieuw lid Hallo, ik ben bezig met het volgende! Ik heb een script geschreven in php met daar in wat javascript. De bedoeling van het script is dat het controleert of een een opgegeven bestand al bestaat en dan een javascript window.confirm laat zien. De php code werkt goed, daar is volgens mij niks mis mee. Waar ik echter mee zit is dat de javascript code niet wordt uitgevoerd. Ik denk zelf dat het hem zit in deze code
var x;
x = window.confirm('Bestand bestaat al! Klik op oké om door te gaan of op annuleren');
if (x) {
Het lijkt er op dat php de if statement van javascript niet accepteert?
Wie kan mij helpen of zeggen dat dit niet kan wat ik wil?

Hier is de code:

[url]http://www.plaatscode.be/8194/[/url]

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline nemesiskoen - 09/05/2008 23:28 (laatste wijziging 09/05/2008 23:28)
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Je kan php niet triggeren via javascript zonder met AJAX te werken. Je moet dus eens kijken naar AJAX.
Offline Talisien - 09/05/2008 23:42
Avatar van Talisien Nieuw lid Bedankt voor het antwoord. Ik had al zo'n vaag vermoeden.
Offline dieterke - 10/05/2008 08:48
Avatar van dieterke Nieuw lid php wordt op de server uitgevoerd, de pagina die je krijgt bevat gaan php code meer, maar is ondertussen omgezet in html en javascript, als het stukje javascript code wordt uitgevoerd wil dat zeggen dat de pagina bij de gebruiker is en dus er geen php code kan uitgevoerd worden
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.164s