login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Checks in Script Contact met bijlage (makkelijk)

Offline MaikelK - 28/03/2008 20:11 (laatste wijziging 28/03/2008 20:14)
Avatar van MaikelKNieuw lid Hallo allemaal,

Heb het email script met bijlage van Topdancer van deze site gepakt en hier en daar wat aangepast! Deze werkt ook perfect krijg alle emails met bijlages binnen! Dit is ook het enigste script wat ik werkend krijg overigens, ben niet (nog niet) zoon ster in PHP.

Maar wat ik dus graag zou willen is dat het Script een paar dingen controleert, namelijk:

-Naam
-Email
-Bestandtype, en dit mag zijn, RAR ZIP of JPG(JPEG)

Heb al aangepast dat de bestanden niet groter mogen zijn dan precies 10MB!

Zouden jullie mij kunnen helpen!

Hier het door mijn aangepaste script, met me email weggehaald ;)

Plaatscode: 6335

En ooja, wat het script nu dus doet is, als er niks ingevuld is, evengoed een email naar me toesturen waarvan ik al een paar waardes heb aangepast zodat ik weet waar die vandaan komt!

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Martijn - 28/03/2008 20:25
Avatar van Martijn Crew PHP if ($text == "") $errors[] = "Geen bericht geplaatst";

dat aanpassen naar email en naar naam? bestandtype is wat lastiger
Offline MaikelK - 28/03/2008 20:30
Avatar van MaikelK Nieuw lid Dit blijkt er dus al in te staan maar werkt dus niet  

Als ik in de code zoek op jou stukje tekst, staat dat er al in, alleen het werkt niet!

Wat kan hier de fout zijn!

Weet jij misschien een ander script dat Emails kan verzenden, met bijlages en beveiligingen erop, wat door een onbekende voor PHP zo aan te passen is dat het werken gaat. Heb al zoveel gezien en geprobeerd wat ik niet aan de gang krijg!  

Dit was de eerste die werkt, alleen zonder contoles!
Offline Martijn - 28/03/2008 21:55 (laatste wijziging 28/03/2008 22:14)
Avatar van Martijn Crew PHP wat ik denk dat het is, is dat je meot doen

  1. if (empty($text)) $errors[] = "Geen bericht geplaatst";


er zit verschil tussen namelijk 
Offline MaikelK - 29/03/2008 13:29
Avatar van MaikelK Nieuw lid Werkt niet.. Kan jij het script voor mij niet compleet aanpassen zodat het werkt!?
Offline lowg - 11/07/2008 19:29
Avatar van lowg Nieuw lid er zijn zat scripts op het internet met controles.. zoek op google
of wrijf is in je handen 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.167s