login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

checkboxes probleem

Offline eques - 25/03/2008 14:23 (laatste wijziging 25/03/2008 14:24)
Avatar van equesNieuw lid Ik heb twee whiles binnen elkaar die mij een checkbox vormt. Namelijk ik krijg een opsomming van alle vakken die gegeven worden binnen die klas.
Allemaal tof maar ik moet diet nog gekoppeld krijgen aan mijn leerkrachten. Hier knelt het schoentje, ik weet niet hoe ik het volgende :




  1. echo '<td><label><input type="checkbox" id='.$line2[0].' name="check_'.$line3[0].'_'.$line2[0].'"
  2. value="'.$line2[0].'"/>'.$line2[1].'</label></td>';




Kan behandelen na de post, want ik het die twee $line variabele nodig. Kan iemand me helpen?

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Tuinstoel - 25/03/2008 16:51
Avatar van Tuinstoel PHP expert Ik snap geen ruk van je vraag, wat je nu feitelijk wil, maar ik vermoed dat je iets met arrays moet gaan doen gezien je naamgeving van je input (name="ding[]")
Offline yetti4 - 26/03/2008 23:45
Avatar van yetti4 JS interesse
Tuinstoel schreef:
Ik snap geen ruk van je vraag, wat je nu feitelijk wil, maar ik vermoed dat je iets met arrays moet gaan doen gezien je naamgeving van je input (name="ding[]")


Ook al ben je een tuinstoel moet ik je gelijk geven...
Eques leg es duidelijk uit wat je wil, miss code posten voor de duidelijkheid of linkje naar wat je nu hebt.
Offline Martijn - 27/03/2008 12:46 (laatste wijziging 27/03/2008 12:47)
Avatar van Martijn Crew PHP
  1. $name='check_'.$line3[0].'_'.$line2[0];
  2. if(isset($_POST['Doen'])){
  3. foreach($_POST['$name'] as $array => $value){
  4. echo $value."<br.";
  5. }
  6.  
  7. }


vanuitgaand dat je submit 'doen' heet, denk ik dat je dit bedoelt. De foreach bevat uiteraard een voorbeeld, wat je ermee wilt doen moet je zelf maar uitzoeken
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.183s