login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Kladblok (Opgelost)

Offline BIEST - 02/03/2008 22:42
Avatar van BIESTLid Hey,

Misschien een domme vraag. Maar ik ben al enkele weken bezeg met PHP te leren. En MySQL, maar ik loop me nu al rot te zoeken op een simpel kladblok script geconecteerd met de DB. Via aan textarea gemaakt...
Heb het zelf al geprobeerd maar het loopt steeds mis... 

Kan iemand mij helpen

Groeten

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Filip - 02/03/2008 22:54
Avatar van Filip IRC guru Code voorbeeldjes en wat meer info over wat je juist wil bereiken kan handig zijn....
Offline jopiegoekopi - 02/03/2008 23:37
Avatar van jopiegoekopi Onbekend Je moet eerst je communicatieprobleem oplossen...
Offline nielsvdwal - 02/03/2008 23:41
Avatar van nielsvdwal PHP gevorderde ga jij is even lekker met je speelgoed autootjes spelen.. en laat de mensen hier met rust.. je loopt hier alleen een beetje rond te zeuren..
Offline ranco - 02/03/2008 23:47
Avatar van ranco PHP gevorderde Misschien eens op google zoeken. Ik weer 100% zeker dat hiervan tutorials/scripts voor zijn te vinden.

Offline Abbas - 03/03/2008 01:12
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Citaat:
ga jij is even lekker met je speelgoed autootjes spelen.. en laat de mensen hier met rust.. je loopt hier alleen een beetje rond te zeuren..
Wel beleefd blijven! Hij is 18 jaar, volgens z'n profiel toch en ik denk dus niet dat hij nog met autootjes ligt te spelen.

Ontopic: als je PHP en MySQL wilt leren moet je simpel beginnen en niet direct met een kladblok-applicatie met een DB erachter en al. Lees tutorials hier en ontrafel scripts. Als er dan iets niet lukt kan je hier een vraag stellen en in dit geval kan je misschien al eens code geven. Nu kunnen we niet zien wat je eventueel fout doet!
Offline BIEST - 03/03/2008 13:24
Avatar van BIEST Lid Dank je wel ranco en titjes. Voor de positieve commentaar. Sommige mensen blijven toch beleefd. Andere niet.
Ik zoek nog even en pruts nog wel wat.
Toch bedankt.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.18s