login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

IE login fout (Opgelost)

Offline micasa001 - 19/02/2008 21:54
Avatar van micasa001PHP interesse Zojuist zie ik dat mijn login pagina in IE fouten geeft. Het probleem is als volgt;

Wanneer een bezoeker op mijn website inlogt dan wordt deze in Firefox direct doorgelinkt. Hij krijgt eerst een melding te zien: Het inloggen is gelukt, en wordt dan doorgelinkt naar het site ID.

Maar in IE blijft de site hangen bij de melding Het inloggen is gelukt

Wie weet hoe dit is op te lossen?

Dit is mijn script

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline timmie_loots - 19/02/2008 22:15
Avatar van timmie_loots PHP gevorderde Op regel 31 heb je niet een volledige url in de meta-tag staan. Het is handig om daar een volledige url te zetten. Het is zeer goed mogelijk dat IE daar over valt.
Offline micasa001 - 19/02/2008 22:21
Avatar van micasa001 PHP interesse Nee dat is niet het probleem. Er zou een refresh moeten komen maar die komt in IE niet?
Offline timmie_loots - 19/02/2008 22:24
Avatar van timmie_loots PHP gevorderde Hoe weet je dat dat het probleem niet is? Dát is namelijk de tag die de refresh zou moeten triggeren, het is best mogelijk dat IE valt over het feit dat er geen goede url in staat.

Als je het al getest hebt, wees hier dan duidelijk in! Ik kan vrij weinig met "Nee, dat is niet het probleem".
Offline micasa001 - 19/02/2008 22:27
Avatar van micasa001 PHP interesse Ik had het inderdaad getest maar ik heb er nu dit van gemaakt:

1. <?php
  2. header("Location: ?gameid=".$list['id']."");
  3. ?>

En dat werkt wel.

Toch bedankt,
Offline timmie_loots - 19/02/2008 22:31
Avatar van timmie_loots PHP gevorderde Weet wel dat je script hiermee niet werkt conform de HTTP/1.1 richtlijn. Die stelt namelijk dat het argument van Location: een volledige URI moet zijn.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2025 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.19s