login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

phpform in flash werkt niet

Offline Anoniem - 23/12/2007 15:04 (laatste wijziging 23/12/2007 15:05)
Avatar van AnoniemNieuw lid ik heb het volgende script in gebruik, maar het schijnt nog niet te werken. Het is een downloadable script en heb iemand er naar laten kijken. Hij heeft enkele dingen veranderd en zei dat het zo moest werken ... maar helaas het werkt nog niet.

Iemand een idee?

code zoals ik em kreeg:
  1. <?php
  2. $to = "info@pseventsupport.nl";
  3. $name = "$name\n\n"
  4. $msg = "$message\n\n";
  5.  
  6. mail($to, $subject, $msg, "Bericht van het website contactformulier\nReply-To: $email\n");
  7. ?>

code zoals een vriend van mij hem maakte:
  1. <?php
  2. $to = "info@pseventsupport.nl";
  3. $subject = "Bericht van het website contactformulier";
  4. $msg = $messag;
  5. $headers = "From: $name <$email>\r\nReply-To: $email\r\nReturn-Path: $email\r\n"
  6.  
  7. mail($to, $subject, $msg, $headers);
  8. ?>

15 antwoorden

Gesponsorde links
Offline fluaju - 23/12/2007 15:06
Avatar van fluaju IRC nerd werkt de mail funtie wel?
Offline Filip - 23/12/2007 15:09
Avatar van Filip IRC guru try this:

  1. mail("info@pseventsupport.nl", "testmailtje" , "testmail", )

als je die niet aankrijgt zit het in je mailfunctie
Offline Anoniem - 23/12/2007 20:04
Avatar van Anoniem Nieuw lid hoe bedoel je ... zit het in je mailfunctie. Wat kan daar in mijn script aan schelen?

gr.

Mike
Offline superlol - 23/12/2007 20:05 (laatste wijziging 23/12/2007 20:06)
Avatar van superlol PHP interesse hij bedoelt dat je mailserver bijv. misschien down is ofzo
of dat mail functie t helemaal niet doet en je daarom je mail niet krijgt
Offline Anoniem - 23/12/2007 20:07
Avatar van Anoniem Nieuw lid nou ik heb al een x aantal keren geprobeerd verspreid over 4 dagen en daarnaast komt er wel andere mail binnen :-) helaas dat is het niet
Offline timo - 23/12/2007 21:17
Avatar van timo PHP ver gevorderde :-(
Ok, je krijgt natuurlijk wel mail binnen, maar het is niet zomaar dat PHP die mail kan versturen, daarvoor moeten allemaal dingen werken die ik niet ga uitleggen omdat je niveau daar duidelijk nog niet hoog genoeg voor is.
Doe gewoon een mail('jounormaleemailhier','test', 'test'); in mail.php
als die output geeft kan alles wat je wil NIET, anders zit de fout ergens anders.
Offline Anoniem - 23/12/2007 22:53
Avatar van Anoniem Nieuw lid hmm dus als ie output geeft kan alles wat ik wil niet ... en die php regel doe ik in het script wat ik hierboven heb gepost?
Offline marten - 23/12/2007 22:54
Avatar van marten Beheerder Kan gewoon ff in een leeg php bestand.

  1. <?php
  2. mail('mail@domein.nl', 'onderwerp', 'tekst');
  3. ?>
Offline Anoniem - 24/12/2007 10:45 (laatste wijziging 24/12/2007 10:49)
Avatar van Anoniem Nieuw lid http://www.pseventsupport.nl/mail.php


is een lege pagina dus neem aan dat ik geen output heb en dat het dus wel kan of snap ik het nog niet helemaal?

[edit] ik heb vier mailtjes met onderwerp en tekst ... dus er komt wel gewoon mail binnen.

mag ik jullie allemaal overigens alvast bedanken voor jullie hulp! Jullie helpen me in ieder geval goed uit de brand!

[edit] overigens is dit het bronbestand: http://www.flashvault.net/tutorial.asp?ID=103. Misschien zien jullie dan of ik wat verkeerds heb gedaan, volgens mij niet.
Offline vinTage - 24/12/2007 13:43
Avatar van vinTage Nieuw lid Je bekijkt je swf hopelijk wel via een php enabled server en dus niet gewoon via ctrl+enter ?
Offline Anoniem - 24/12/2007 14:50
Avatar van Anoniem Nieuw lid jullie kunnen het zelf proberen op www.pseventsupport.nl en dan op contact klikken ... daar probeer ik het en toen ik de php code van het bronbestand gebruikte werkte het, maar niet goed en met de aanpassing die ik van iemand op een ander forum kreeg (php code staat dus hierboven) werkt hij helemaal niet meer. Dus ik denk echt dat het in de code zit.
Offline vinTage - 24/12/2007 15:06
Avatar van vinTage Nieuw lid Doe dan deze maar 

Je zal btw (als je dat ding van jouw wilt blijven gebruiken toch ergens moeten aangeven WAT je variables zijn..$_POST['blaat']
Offline Anoniem - 24/12/2007 15:16 (laatste wijziging 24/12/2007 16:25)
Avatar van Anoniem Nieuw lid ik heb in alle vier de velden var waarden ingevuld. Naam is dus var: name en zo staat het dan ook in het php bestand als ik me niet vergis

ben nu met jouw script bezig ... maar ook dat gaat niet naar behoren ... volg wel stap voor stap je tutorial

moet ik niet ergens iets aangeven dat de wis knop moet wissen en de verstuur knop moet versturen? En waarom verdwijnen bij mij de letters niet zoals in jouw voorbeeld? :-)
Offline vinTage - 24/12/2007 16:41
Avatar van vinTage Nieuw lid Je geeft dus nergens instancenamen op 
Offline Anoniem - 24/12/2007 16:47 (laatste wijziging 31/12/2007 09:53)
Avatar van Anoniem Nieuw lid dat dacht ik wel... heet hier <instantienaam> zijn allemaal gevuld dus neem aan dat dat overeenkomt met elkaar

iemand al een idee? 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.205s