login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

oproepen nieuwe pagina php (Opgelost)

Offline Mellie - 05/12/2007 15:04 (laatste wijziging 05/12/2007 15:31)
Avatar van MellieNieuw lid ik heb hier een simpele opzet v/e programmatje voor nieuws/agendaoverzicht, nu wil ik een kleine aanpassing, namelijk als ik een nieuw bericht invoer en op de submit knop duw, wil ik dat hij vervolgens door laad naar de overzichtspagina (lijst_nieuwsitems.php), nu opent hij na submit gewoon weer de zelfde nieuw pagina. (nieuw_nieuwsitem.php) Heb t al gerpobeerd met een java kreet en vervolgens een met een header, maar krijg een error, header already sent out by blabla, je kent het wel, zie regel 85 in de code, de veroorzaker van de error.

Hoe voer ik die opdracht zo makkelijk mogelijk door met php/ of java? ik zit steeds te vechten waar ik zo een opdracht het beste kan plaatsen, zit nu op regel 85, direct na de submit functie (zie code)
thanks alvast 

link naar code

9 antwoorden

Gesponsorde links
Offline citroen - 05/12/2007 15:53
Avatar van citroen Onbekend gewoon via die header, om die error te voorkomen doe je op de eerste regel van je script:
ob_start();
Offline ranco - 05/12/2007 16:13
Avatar van ranco PHP gevorderde inderdaad. gewoon na je verwerken dit zetten:

  1. Header ("Location: lijst_nieuwsitems.php");
  2. die();
Offline zointer - 05/12/2007 16:18 (laatste wijziging 05/12/2007 16:20)
Avatar van zointer HTML gevorderde
Mellie schreef:
maar krijg een error, header already sent out by blabla, je kent het wel, zie regel 85 in de code, de veroorzaker van de error.

Kijken bij FAQ en dan bij Foutmeldingen
Offline Mellie - 06/12/2007 10:21
Avatar van Mellie Nieuw lid ik had dit zelf moeten weten, maargoed ik heb een nogal chaotisch hoofd  Thnx mensen!!

Maargoed nu heb ik nog iets over het hoofd gezien, door dat stukje code, gaat hij de add nieuw item voorbij, hij schakeld gelijk door naar die pagina hahaha, hij meot wel even de kans gevebn een nieuw bericht in te typen  

Offline marten - 06/12/2007 10:25
Avatar van marten Beheerder Typ eerst je bovenstaande bericht even opnieuw en haal de taalfouten eruit. Of zet je land van herkomst op Belgie dan lijkt het niet zo dom 
Offline Mellie - 06/12/2007 10:32
Avatar van Mellie Nieuw lid overdrijven is ook een vak he  
Offline marten - 06/12/2007 10:36
Avatar van marten Beheerder niet je doet het maar ff anders verwijder ik de reactie wel 
Offline Mellie - 06/12/2007 10:38
Avatar van Mellie Nieuw lid Haal maar weg allemaal dan, heb het al opgelost, zit hier niet op het Nationaal Dictee
Offline ranco - 06/12/2007 10:51
Avatar van ranco PHP gevorderde En de sfeer is weer gezet hier  
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.18s