login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Mogelijk om van PDF naar HTML te gaan met PHP?

Offline Grayen - 11/11/2007 19:16
Avatar van GrayenPHP ver gevorderde Weet iemand of het mogelijk is om een PDF bestand om te zetten naar HTML met PHP? Ik zit al een tijdje te zoeken, maar ik vindt alleen programma's, geen scripts in PHP die dit zouden kunnen.

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Gerard - 11/11/2007 19:47
Avatar van Gerard Ouwe rakker Ik heb er ook nog nooit van gehoord, van een script wat dit kan. Een PDF document steekt nogal anders in elkaar dan bijvoorbeeld een word document. Dit heeft tot gevolg dat het niet zo 1-2-3 terug te vormen is.
Offline Grayen - 11/11/2007 22:02 (laatste wijziging 11/11/2007 22:11)
Avatar van Grayen PHP ver gevorderde Dat was ook mijn gedachte, maar ik dacht laat ik het maar vragen mocht ik het fout hebben.

Enige wat ik ben tegengekomen is een reactie op een forum waarin stond dat op phpclasses.org er een zou hebben, maar ik heb hem niet kunnen vinden.

Edit: Lol, wat was dit eigenlijk een domme vraag. PDF bestanden zijn nooit bedoelt om gewijzigd te kunnen worden. Laat staan dat het dan kan met PHP.
Offline Ibrahim - 11/11/2007 23:38
Avatar van Ibrahim PHP expert wrm kan google het dan wel ?
Offline vinTage - 12/11/2007 00:15 (laatste wijziging 12/11/2007 00:27)
Avatar van vinTage Nieuw lid Omdat google misschien zoveel "programmeurs" in dienst heeft, die
"dat programma wat Grayen zelf al vond"
om te laten zetten in iets "server side *language-ed"

*ik wist geen beter woord

 

edit

Mischien iets in de trent van OCR
Dit word ook gebruikt om captcha's mee te kraken, maar met een beetje doorzettingsvermogen mischien ook wel om er pdf mee om te zetten?

Offline Grayen - 12/11/2007 08:33
Avatar van Grayen PHP ver gevorderde @Psycho

Dat zei boukefalos ook al tegen me, maar kon niks op internet behalve echte programma's (geen php scripts).

Ze zouden natuurlijk ook iets als:

http://nl2.php.net/manual/nl/ref.com.php

kunnen gebruiken om een programma te laten draaien die pdf naar html kan zetten.
Offline DMM - 12/11/2007 20:55
Avatar van DMM PHP beginner Een tijdje geleden stootte ik op een gelijkaardig probleem, maar dan wou ik een Word bestand naar Html convergeren. Ook toen zei men mij dat dat onmogelijk was. Wél gaat het vb. met JAVA
Offline Grayen - 12/11/2007 21:20
Avatar van Grayen PHP ver gevorderde Daar zit ik ook mee . Wil zowel Word documenten als PDF documenten kunnen maken. Enige wat je kunt omzetten met PHP naar XHTML is RTF. Die kan wel worden gelezen door word.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.16s