login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

website in PHP

Offline tom007 - 12/10/2007 06:14
Avatar van tom007Nieuw lid Hallo,

Ik ben hier juist geregistreerd. En ik ben vanplan om een treinensite te maken in PHP. Ik heb al enkele scripts gevonden hier op deze site die ik kan gebruiken. Zoals een Gastenboek, nieuwsbrief, nieuwsitems, foto albums uploaden en webshop. Ik zal even kort uitleggen wat mijn toekomstige site inhoud. De bedoeling is dat een team van treinspotters op mijn site treinfoto's kunnen plaatsen. Maar ook kunnen ze nieuws items posten over modelspoor en de grote treinen zoals NMBS. Dus ik zal nog een login code moeten zoeken. Maar Ik heb zelf gezegt het is de eerste site in php. Voorlopig maak ik hem niet al te professioneel. Dat ik voor later als ik met php veel beter overweg kan.

Hebben jullie soms tips en welke scrips ik het best kan gebruiken?

vriendelijke groeten 

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Abbas - 12/10/2007 08:48
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Hier op sitemasters zijn ook login-scripts en tutorials te vinden. Download de scripts, ontrafel ze stuk voor stuk zodat je ze begrijpt en lees ook de tutorials. Zo kom je er wel uit!
Offline KoenVR - 12/10/2007 09:08
Avatar van KoenVR Lid Misschien eerst toch wat basis php leren?
ik weet niet hoever je staat in php,
maar zonder enige kennis kan het soms nogal lastig zijn om die scripts te integereren...

voor de rest zoals titjes zegt,
als niet-professional is het niet nodig om het wiel heruit te vinden, kortom, zoek scripts gebruik ze, verbeter ze als het kan...

begin rustig en beheerst....
Offline tom007 - 13/10/2007 14:06
Avatar van tom007 Nieuw lid ik ben pas begonnen met Php. Dus ik ken nog niet alles. Maar ik probeer via boeken al een duidelijk inzicht te hebben.

 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.209s