login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

txt file genereren

Offline Simon - 05/07/2007 19:42
Avatar van SimonPHP expert Hey,
ik wil adhv sessie variabelen een txt file maken, maar ik zou graag een soort van tabel-structuur hebben in die file, zodat ik nog gemakkelijk de kolommen uiteen kan houden.
Ik heb hier nog code-lappen gezien die opgemaakt waren uit +, - en |; is dit mogelijk met php?

2 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Stijn - 05/07/2007 19:52
Avatar van Stijn PHP expert
  1. $session_data = serialize( $_SESSION );
En schrijf dat in een file, heb je ook de data in een structuur die je makkelijk terug kan zetten...
Offline Simon - 05/07/2007 22:30 (laatste wijziging 05/07/2007 23:24)
Avatar van Simon PHP expert Huh?
ik begrijp het niet helemaal, ik wil gewoon dat een tabel bestaande uit html (met td gevuld met $_SESSION['user'] e.d.), geplaatst wordt in een txt bestandje
Ik kan het perfect weergeven op een .php pagina, maar ik wil dat daarvan als het ware een screen wordt genomen wordt en in het txt bestandje geplaatst wordt, zonder <td> e.d. maar toch de structuur van een tabel behouden wordt
  1. +--------------------------+
  2. | PHP | -> | TXT |
  3. +--------------------------+

zoiets dus

edit: het is me gelukt om adhv tabellen de code hierboven te genereren en daarin sessie vars in te vullen. Nu is het probleem dat de browser het perfect weergeeft, maar hoe kan ik zoiets laten schrijven in een txt. Als ik fwrite($fp, $data); doe, staan er overal veel te veel spaties, tabs enzovoort
Iemand hulp?
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.179s