login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Script uitvoeren na een bepaalde tijd

Offline Meaux - 13/06/2007 14:28
Avatar van MeauxNieuw lid Hallo,

Ik heb een probleem met het scripten. Ik wil dat, nadat een bepaalde actie is ondernomen, er na een bepaalde tijd een script wordt uitgevoerd (Ook als die persoon zich neit meer op die pagina bevindt.)

Dus Persoon A klikt op een submitknop en 5 minuten later gaat er pas een scriptje worden uitgevoerd. En het is de bedoeling dat dat script wel wordt uitgevoerd, ookal is die persoon niet op die site.

Is dat mogelijk? Ik heb namelijk geen flauw idee hoe het moet.

Alvast bedankt..

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline marten - 13/06/2007 14:32
Avatar van marten Beheerder cronjobs
Offline Meaux - 13/06/2007 14:34
Avatar van Meaux Nieuw lid Nee, Cronjobs is dat hij een script op een vast tijdstip uitvoert.. En dat is hier niet.. Het hangt af van wanneer die submitknop is ingedrukt..
Offline Abbas - 13/06/2007 14:41
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Wanneer een gebruiker op een knop klikt stel je de cronjob in...
Offline Meaux - 13/06/2007 14:43
Avatar van Meaux Nieuw lid Hoe kan je dan je cronjob-file bewerken? Hij zit nl niet in mijn html-map, maar hij heeft een bepaalde map waar hij zit..
Offline Mad_Mike - 13/06/2007 15:35
Avatar van Mad_Mike PHP beginner Je kan die cronjob om de x aantal minuten een functie laten uitvoeren. Deze functie kijkt in de database of er een bepaalde waarde ge-set is (dat wordt gedaan zodra er op de knop geklikt wordt). Is dit het geval voert de functie jou bepaalde actie uit... anders gebeurt er niets...
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.27s