login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

IP niet laten zien als al aanwezig

Offline Xenon - 09/02/2007 00:04
Avatar van XenonNieuw lid Hallo,

Ik wil graag dat als het IP al aanwezig is in het htaccess bestand je het IP niet te zien krijgt

  1. echo '<tr><td width="50%"><b>Allow:</b></td><td width="50%"><input type="text" name="allow" value="'.$allow.' '.$_SERVER["REMOTE_ADDR"].'"></td></tr>';


Zo zie je dus het IP in het veld
echo '<td>'.$allows[$i].' [<a href="'.$page.'?d='.$allows[$i].'&t=a">Del</a>]</td></tr>';

Met dat stukje kon je alle aanwezige IP adressen dus zien,
Ik dacht aan iets zoals

if $$allows[$i] != $_SERVER["REMOTE_ADDR"]
show
'.$_SERVER["REMOTE_ADDR"].'

Maar ik ben nog een noobje, dus ga vooral niet denken dat ik hier iets van goed heb :')

http://phphulp.nl/php/scripts/8/252/

8 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Gerard - 09/02/2007 08:51
Avatar van Gerard Ouwe rakker Aangezien het een script is van phphulp.nl en niet van sitemasters adviseer ik je om daar maar even te vragen. Eventueel kan je zelfs de auteur van het script contacten voor meer info.
Offline Xenon - 09/02/2007 09:20
Avatar van Xenon Nieuw lid We komen daar niet echt bepaald verder,dus ik vraag het hier
Offline Ibrahim - 09/02/2007 16:52
Avatar van Ibrahim PHP expert als de IP adressen in een array zitten kun je dat makkelijk controleren met PHP.net: in_array of PHP.net: array_key_exists (als de IP als key in de array zit).
Offline Xenon - 09/02/2007 19:46 (laatste wijziging 11/02/2007 13:13)
Avatar van Xenon Nieuw lid nee, ze worden gewoon uit een htaccess bestand getrokken
Zie maar in het script
Offline rambo - 11/02/2007 15:02
Avatar van rambo HTML beginner De 'allowed' ip-adressen staan wel degelijk in een array, evenals de 'denied' ip-adressen (resp. $allows en $denies)
Offline Xenon - 11/02/2007 17:29
Avatar van Xenon Nieuw lid ohh, nouja, iniedergeval hoe kan ik het nou voor elkaar krijgen?
Offline Ultimatum - 11/02/2007 17:44
Avatar van Ultimatum PHP expert Lees eens alle reacties door en probeer zelf eens wat voor elkaar te boksen ipv het ons te laten doen:

Citaat:
als de IP adressen in een array zitten kun je dat makkelijk controleren met php.net: in_array of php.net: array_key_exists (als de IP als key in de array zit).
Offline Xenon - 11/02/2007 17:53 (laatste wijziging 19/02/2007 23:54)
Avatar van Xenon Nieuw lid Ik heb gekeken daar, maar k snapte nou niet hoe je zo'n variabel met een array ding verbind, Ik heb echt totaal geen verstand van PHP >.<
Dit is wat ik tot nu toe heb
  1. echo '<tr><td colspan="2"><h3><b>'.$locale['as111'].'</b></h3></td></tr>';
  2. echo '<form action="'.$page.'" method="POST">';
  3. if ($allow == $_SERVER["REMOTE_ADDR"])
  4. echo '<tr><td width="50%"><b>Allow:</b></td><td width="50%"><input type="text" name="allow" value="'.$allow.' '.$_SERVER["REMOTE_ADDR"].'"></td></tr>';
  5. Else
  6. echo '<tr><td width="50%"><b>Allow:</b></td><td width="50%"><input type="text" name="allow" value="'.$allow.'"></td></tr>';
  7. echo '<tr><td><b>Ban:</b></td><td><input type="text" name="deny" value="'.$deny.'"></td></tr>';
  8. echo '<tr><td><input type="radio" name="status" value="allow"'.$one.'>'.$locale['as107'].'</td>';
  9. echo '<td><input type="radio" name="status" value="deny"'.$two.'>'.$locale['as108'].'</td></tr>';
  10. echo '<tr><td align="center" colspan="2"><input type="submit" value="Update" name="submit">';
  11. echo '<input type="submit" value="Logout" name="logout"></td></tr>';
  12. echo '</form>';
  13. echo '</table>';

En over dat array wat me ook een oplossing lijkt hoe vertel je dat ding welke array er moet bestaan? dat snap ik niet helemaal
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.21s