Grafische beginner | 
                 | 

hey had een tijdje geleden dit in elkaar gefrutseld: 

<?php 
$your_email = "an_alien@eugamer.com"; 
if($_POST['submit']) 
{ 
$subject = $_POST['subject']; 
$message = $_POST['message']; 
$name = $_POST['name']; 
$email = $_POST['email']; 
mail("$your_email","$subject","$message","\n verzonden door: $name \n zijn email: $email"); 
echo "bericht verzonden"; 
} 
?>
<form action="eumailer.php" method="post">
<table width="0%"  border="0">
  <tr>
	<td>Your name/nick:</td>    
	<td><input type="text" name="name"></td>
  </tr>
  <tr>
	<td>Your email:</td>    
	<td><input type="text" name="email"></td>
  </tr>
  <tr>
	<td>Subject:</td>    
	<td><input type="text" name="subject"></td>
  </tr> 
</table>
<textarea name="message" rows="10" cols="30" ></textarea><br>
<input type="submit" name="submit" value="Send"><input type="reset" name="reset" value="Reset">
</form>

<?php  $your_email = "an_alien@eugamer.com";    if($_POST['submit'])  {  $subject = $_POST['subject'];  $message = $_POST['message'];  $name = $_POST['name'];  $email = $_POST['email'];      mail("$your_email","$subject","$message","\n verzonden door: $name \n zijn email: $email");    echo "bericht verzonden";  }  ?> <form action="eumailer.php" method="post"> <table width="0%"  border="0">   <tr> 	<td>Your name/nick:</td>     	<td><input type="text" name="name"></td>   </tr>   <tr> 	<td>Your email:</td>     	<td><input type="text" name="email"></td>   </tr>   <tr> 	<td>Subject:</td>     	<td><input type="text" name="subject"></td>   </tr>  </table> <textarea name="message" rows="10" cols="30" ></textarea><br> <input type="submit" name="submit" value="Send"><input type="reset" name="reset" value="Reset"> </form> 

leuke is, is dat het mijn eerste werkende php dingetje is   

maar nu mijn punt. Als je het invult zal ik een mailtje krijgen met de naam Nobody, email:  
nobody [nobody@server01.eugamer.com] (mail server dus) 
ik gebruik pop3 adres.  

De vraag luid: hoe kan ik de naam en het adres wat zij invullen zo koppelen dat ik in outlook inplaats van nobody de naam zie staan en in plaats van noboy@etc. zijn email die hij heeft ingevult zie staan. 

wie kan me helpen. 

PS: als het te ingewikkeld word haak ik af, ben nog een beginner.  
:\ 				
				 |