login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

ingelogd op cpanel, op verander profiel pagina niet meer

Offline benne_ss - 07/11/2006 21:04 (laatste wijziging 07/11/2006 21:15)
Avatar van benne_ssNieuw lid ik heb een loginscript geschreven voor een clansite,
toen ik het test met mij als enige gebruiker werkte alles.
nu het inwerking is met verschillende gebruikers kan je je inloggen en dan kom je op het control panel uit, maar als je dan op verander profiel of password klik ben je ineens niet meer ingelogd???

kan dit liggen aan het feit dat de pagina in een frame staat en op een andere server als de eigenlijke site?

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Grayen - 08/11/2006 08:33
Avatar van Grayen PHP ver gevorderde ja, kheb hier ook wel eens problemen mee gehad, als het goed is komt het doordat de sessies niet worden doorgestuurd. ik kon het toen oplossen door een cookie te gebruiken, dit werkte gelukkig wel.
Offline benne_ss - 08/11/2006 15:05 (laatste wijziging 08/11/2006 15:06)
Avatar van benne_ss Nieuw lid ik heb nog wad gezocht en zou het kunnen dat de session id niet kan gevonden worden omdat de site op 2 verschillende servers staan en er gebruik word gemaakt van een doorlink url

zo ziet het er dus uit qwa frame's

www.url.be
.....users.telenet.be/site/ => zit in de frame van www.url.be
..........loginpagina => zit in de frame van users.telenet.be/site
Offline Dark_Paul - 08/11/2006 16:12
Avatar van Dark_Paul PHP ver gevorderde zet eens in je loginpagina
print_r($_SESSION);
dan kan je zien of de sessie kan worden opgevraagd..
Offline benne_ss - 09/11/2006 21:03
Avatar van benne_ss Nieuw lid niet et geval 
Offline Gerard - 10/11/2006 02:14
Avatar van Gerard Ouwe rakker Om dit te laten werken zal je toch echt op een relatieve manier moeten werken in je website en zullen de webpagina's beiden op dezelfde server aanwezig moeten zijn.
Offline benne_ss - 11/11/2006 15:13
Avatar van benne_ss Nieuw lid en bestaat er geen andere manier   
Offline Gerard - 11/11/2006 16:46
Avatar van Gerard Ouwe rakker Er zijn wel wat work-arounds te bedenken, maar dat is allemaal zo omslachtig.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.177s