login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Proxy Sockets / Curl

Offline stenno - 29/10/2006 09:43 (laatste wijziging 29/10/2006 10:17)
Avatar van stennoPHP interesse Beste Sitemasters,

Ik werk al een lange tijd met sockets, om zo info van een andere website af te halen en daar dan statistieken van te maken.

Nou vroeg ik me af of die verbinding van die socket ook nog met proxy kan ?? Dus dat mijn pseudo ip niet van de server is maar van mijn proxy. Zodat ik dus anoniem info op kan halen van de website.

Mijn vraag is dus, is het mogelijk met sockets of met curl om info van een website te halen met een proxy ip ?? En zo ja, kan iemand me dan een beetje op weg helpen want kan echt helemaal niets erover vinden op internet  

Alvast bedankt,

Edit: geen volledig anonimiteit vereist  Ik zou gewoon graag gebruik maken van een proxy  in mijn socket / curl

2 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Wave6 - 29/10/2006 09:50
Avatar van Wave6 PHP beginner Waarschijnlijk niet want je proxy en je socket blijft je gegevens sturen totdat de connectie verbroken wordt. Sorry ik kan het niet goed uitleggen maar ik heb dit ook wel is geprobeerd en ben er zelf ook niet uitgekomen.

Maar zoals ik hier begrijp is dat je een proxy gebruikt? en je wilt volledig annoniem blijven op een website?

Mijn theorie:

Dat is nogal erg moeilijk. Ik ben zelf niet zo weg van proxy servers
qua beveiliging is het prima maar je kan er verder weinig mee.

Dus als je een proxy gebruikt zou ik hem verwijderen dat is al 1 stap naar onbekendheid.
Offline stenno - 29/10/2006 10:15
Avatar van stenno PHP interesse Neej hoeft helemaal niet volledig anoniem te blijven, als ik maar een proxy kan gebruiken. Ik wil gewoon weten of dat mogelijk is en zo ja, hoe  
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.165s