login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Xml reader onthoud gegevens van de vorige keer.

Offline NightFox - 18/10/2006 18:58 (laatste wijziging 18/10/2006 19:16)
Avatar van NightFoxNieuw lid Hallo,

Ik ben bezig met een xml klasse. Maar om mijn info up-to-date te houden gebruik ik een updater. Hij gaat dus alle links uit de db af en deze parsen en de nieuwe info weer in de db zetten. Maar de eerste keer gaat dit goed, bij de tweede keer gaat alle data door elkaar. $Data['channel'] is compleet leeg en de waardens van de $Data['items'] zijn dubbel op. Dus titels van de eerste keer staan er nog in. Aangezien ik niet precies weet waar het probleem zou kunnen zitten heb ik de source maar op internet geplaatst. De source van de updater staat ook hieronder maar deze is wat kleiner dus kan ik hier gewoon typen. Veel dingen zijn anders dan het echt zou moeten, bijv. me query staat op 2 feeds max. voor het debuggen, deze veranderingen zouden geen problemen moeten geven, heb je toch nog twijfels zeg het dan maar .

//Source UpdateAllFeeds()
  1. <?php
  2. public function UpdateAllFeeds()
  3. {
  4. $Select_q = Central::$mysql->Query( "SELECT xml_link FROM ".Central::$Table_feeds." WHERE DATE_SUB(NOW(), INTERVAL 15 MINUTE) > xml_date LIMIT 5,2" );
  5. //While loop for all feeds
  6. while( $Fetch = mysql_fetch_assoc( $Select_q ) ) {
  7. //Save items
  8. $handle = new HandleFeed();
  9. $data = $handle->Parse( $Fetch['xml_link'] );
  10. }
  11. }
  12. ?>

//Source class.handle.php
http://www.plaatscode.be/2901/


Thx,

NightFox

1 antwoord

Gesponsorde links
Offline Stijn - 19/10/2006 00:02
Avatar van Stijn PHP expert Wat ik niet begrijp is dat je new HandleFeed(); aanroept. Gebruik toch gewoon $this->Parse(); want de functie staat in HandleFeed();

Daarna zou ik in de while al je variablen die je leeg wilt unset(); doen.

Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.187s