login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Anoniem Mailscript

Offline Redcap - 19/09/2006 21:16
Avatar van RedcapHTML interesse Ik heb een mailscript, waarbij je anonomien kan mailen gevonden. Als ik het draai op mn server, dan geeft ie een bevestiging dat de mail is verzonden terwijl het niet zo is. Er zit een SMTP server op mijn server . Hier het script:
http://www.plaatscode.be/2667/

10 antwoorden

Gesponsorde links
Offline DaneElec - 19/09/2006 21:49
Avatar van DaneElec Nieuw lid Dan is je SMTP stuk, zelfde probleem heb ik op dit moment ook!!
Offline HellsChicken - 19/09/2006 22:59
Avatar van HellsChicken Nieuw lid Beetje offtopic..

Wedden dat ie niet anoniem is ? het IP van de server komt mee in de headers.. dus het is te tracen Vooral met bewaarplicht van tegenwoordig.. een goede host houdt zich daaraan.

Maar damn wat is dit slecht gescript. Dit script is zo slecht gescript dat ik kan snappen dat het niet kan werken.. probeer het wat op te schonen zoals variabelen buiten quotes en op http://nl3.php.net/mail kan je meer informatie vinden over de mail functie. Misschien dat je zo kan achter halen wat de fout is.
Offline Redcap - 20/09/2006 16:51
Avatar van Redcap HTML interesse Ow ok, als die kapot is is het niet mijn probleem, maar die van mn hostingbedrijf ;). Maar iig heb k ook nog een script waarbij je zelf je ip kan vaststellen. Maar iig bedankt, ik ga het ff vragen bij mn hosting bedrijf
Offline HellsChicken - 20/09/2006 17:12
Avatar van HellsChicken Nieuw lid Wat is je hostingbedrijf? Indien je bij bijvoorbeeld bij PCExtreme zit, wordt de FROM header gecontroleerd.. dit moet een domein zijn dat gehost is bij dit bedrijf.. (Er zijn vast meer van zulke bedrijven, want dit is goed om SPAM tegen te gaan)
Offline Redcap - 20/09/2006 18:20
Avatar van Redcap HTML interesse HostingScala  
Offline HellsChicken - 20/09/2006 18:42 (laatste wijziging 20/09/2006 18:42)
Avatar van HellsChicken Nieuw lid hmm.. met hostingscala heb ik geen ervaring.. dan moet je ze toch even mailen (krijg hun site ook niet geladen hier)

//edit: Kan je mailen via POP of via webmail van deze host ? zoja.. dan werkt SMTP en dan ligt de oorzaak ergens anders..
Offline Redcap - 20/09/2006 18:50
Avatar van Redcap HTML interesse Ja idd, alle servers reageren tergend traag nu... k weet nie waarom. Maar ik kan wel mailen naar de mail van mn eigen server dus ja. Alleen ik wil het graag naar hotmail mailen, en dat werkt niet.. :S
Offline HellsChicken - 20/09/2006 21:54
Avatar van HellsChicken Nieuw lid hotmail blokkeert verkeer gegenereert door PHP.. Dit komt bij spamberichten terecht. Staat het daar niet ?
Offline Redcap - 20/09/2006 22:47
Avatar van Redcap HTML interesse Het heeft er 1 keer bij gestaan, en daarna niet meer ... Terwijl ik toch zeker weet dat het bij mn vorige host zonder problemen werkte
Offline xSc - 21/09/2006 11:44
Avatar van xSc Onbekend
Citaat:
hotmail blokkeert verkeer gegenereert door PHP


Nee hoor, je kunt middels PHP gewoon naar een Hotmailadres mailen. Het is echter wel zaak dat de juiste headers worden meegestuurd.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.175s