login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Nieuwssysteem - gewenste features

Offline Kreft - 04/08/2006 12:24
Avatar van KreftNieuw lid Ik ben momenteel bezig aan een vrij geavanceerd nieuwssysteem en nu ik toch bezig ben wou ik even vragen of er dingen zijn die jullie er graag in zouden willen.

Momenteel zijn de volgende dingen al ingebouwd:
- nieuwssysteem
- commentaar (instelbaar)
- nieuwsarchief (instelbaar)
- ondersteuning voor language-files (momenteel enkel nederlandse en engelse vertaling)
- layout in externe file, dus enorm makkelijk aanpasbaar
- waarschuwing via e-mail bij toevoegen commentaar (instelbaar)
- enorme css-structuur (alles aanpasbaar)
- emoticons en BBcode
- uitgebreid controlepaneel

Verder zijn ook nog de details aanpasbaar, ik denk aan het aantal posts per pagina, ASC/DESC orde van de posts, het datumtype,...

Laat me eens weten wat je hier nog bij zou willen. Eens het af is zal het gratis beschikbaar staan op m'n website en zal het hier dan ook nog wel eens posten. 

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Wouser - 04/08/2006 12:28
Avatar van Wouser PHP interesse catogorieen?
Offline Kreft - 04/08/2006 13:21 (laatste wijziging 04/08/2006 13:23)
Avatar van Kreft Nieuw lid Dat is inderdaad nog niet zo'n slecht idee, categorieen met bijhorende afbeelding.

Nog een ledensysteem erbij en het is een eenvoudig forum 
Het is mijn bedoeling om later nog een gastenboek, statistiekenscript en misschien nog een forum te schrijven, dus is niet allemaal verloren werk, alhoewel ik het al uitgebreid begin te vinden voor een nieuwsscript, mja nu we toch bezig zijn 
Offline Stijn - 04/08/2006 13:27
Avatar van Stijn PHP expert 1/ een rating systeem dat mensen kunnen stemmen hoe goed het artikel wel is.
2/ het artikel kunnen laten afdrukken, mailen naar vrienden of bewaren in pdf/doc/etc bestand.
3/ bij het posten van nieuwe artikels dat de mensen die dat wensen een mail krijgen dat er een artikel geplaatst is.

stijn
Offline Kreft - 04/08/2006 13:42
Avatar van Kreft Nieuw lid Er dus meer een blog/artikel script van maken dat mits het uitschakelen van enkele opties toch een nieuwsscript is, waar ik in principe aan begonnen was 

Ik zal het allemaal eens bekijken, is allemaal doenbaar, maar om het allemaal ordelijk en makkelijk te blijven houden voor de gebruiker wordt weer iets anders 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.161s