login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Auto-Login generator

Offline stenno - 11/07/2006 09:34 (laatste wijziging 11/07/2006 09:43)
Avatar van stennoPHP interesse Beste sitemasters,

Ik speel een spel op internet en daarbij is wel handig om een auto-login te hebben. Zo'n html-file dat wanneer je het opent gelijk ingelogt op de site van dat spel komt, dat is handig als je bijv 20 keer per dag moet inloggen.

Die auto-logins zijn vrij makkelijk om te maken als je je basiskennis van html goed op orde hebt. Maar helaas zijn niet alle spelers van dat spel scripters en daarom wil ik dus graag een auto-login generator maken. Zo'n ding waar je je login gegevens invoert en dan schrijft hij het weg naar een html-file dat je dan daarna aangeboden wordt om te downloaden. En voila een auto-login.

Nou heb ik de volgende functie:
  1. <?
  2. function getCreate (){
  3.  
  4. $somecontent .= "<html>";
  5. $somecontent .= "<body onload=\"document.forms['Form'].submit();\">";
  6. $somecontent .= "<form method=\"POST\" name=\"Form\" action=\"http://www.kingsofchaos.com/login.php\">";
  7. $somecontent .= "<input type=\"hidden\" name=\"usrname\" value=\"".$_POST['username']."\"><br />";
  8. $somecontent .= "<input type=\"hidden\" name=\"uemail\" value=\"".$_POST['email']."\"><br />";
  9. $somecontent .= "<input type=\"hidden\" name=\"peeword\" value=\"".$_POST['password']."\"><br />";
  10. $somecontent .= "</form>";
  11. $somecontent .= "</body>";
  12. $somecontent .= "</html>";
  13.  
  14. if (is_writable("/auto-login/".$_POST['username'])) {
  15.  
  16. $fp = fopen ("/auto-login/".$_POST['username'], "a+");
  17.  
  18. // en daar gaat $somecontent naar toe als we het fwrite()'en.
  19. if ( !$fp ) {
  20. print "Could not open (".$_POST['username'].")";
  21. }
  22.  
  23. // Schrijf $somecontent naar ons bestand dat we geopend hebben.
  24. if (!fwrite($fp, $somecontent)) {
  25. print "Could not write to (".$_POST['username'].")";
  26. }
  27.  
  28. print "Succesfully, written (".$somecontent.") to file (".$_POST['username'].")";
  29.  
  30. fclose($fp);
  31.  
  32. } else {
  33. print "The file (".$_POST['username'].") isn't writeable.";
  34. }
  35.  
  36. }
  37. ?>


Alleen ik krijg telkens deze fout:
The file (Name) isn't writeable.

Komt dat omdat het html is of ligt het aan mijn script of ligt het misschien aan mijn server instellingen?? Kan iemand me hier mee helpen ??

Alvast bedankt Stenno 

Ohw ja ps. kan iemand me ingodsnaam vertellen waarom sommige berichten een gele achtergrond kleur hebben ?? 

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline xSc - 11/07/2006 10:29
Avatar van xSc Onbekend Heeft dat bestand en de map waarin dat bestand staat de juiste rechten?
Offline stenno - 11/07/2006 11:07
Avatar van stenno PHP interesse De map is aangemaakt, maar het bestand waar het heen zou moeten schrijven zelf nog niet.
Offline Thomas - 11/07/2006 11:12 (laatste wijziging 11/07/2006 11:13)
Avatar van Thomas Moderator Zou je niet gewoon de username in een cookie opslaan?
Als het username-cookie bestaat, plak je deze naam in het username-veld.
De meeste browsers hebben "auto-complete" en kunnen wachtwoorden ed onthouden. Het formulier zal, als je hebt aangegeven dat het wachtwoord onthouden moet worden, het wachtwoord automatisch invullen.

EDIT Je zou nog een stap verder kunnen gaan door de login-gegevens van een gebruiker te onthouden en deze automatisch in te loggen als deze zich niet expliciet heeft afgemeld. Dit lijkt me (voor de gebruiker) nog eenvoudiger.
Offline stenno - 11/07/2006 11:19
Avatar van stenno PHP interesse Fangorn het spel (de site) is niet van mij ! Het is een spel dat ik speel, maar bij dat spel moet je soms wel 20 keer per dag inloggen. Het is een beetje moeilijk om 20 keer per dag dat form in te vullen. Dus maak ik een auto-login generator waarmee mensen die niet kunnen scripten alleen zo een auto-login kunnen laten maken.

ps. ik krijg nu deze fout:

Warning: fopen(Lord_of_Gondor_LOG.html): failed to open stream: Permission denied in /home/httpd/vhosts/robbe.kevnan.net/subdomains/log/httpdocs/autogen.php on line 6
The file (Lord_of_Gondor_LOG.html) isn't writeable.

en heb de functie een beetje aangepast:

  1. <?
  2. function getCreate (){
  3.  
  4. $fp = fopen ($_POST['username'].".html", "a+");
  5.  
  6. $somecontent .= "<html>";
  7. $somecontent .= "<body onload=\"document.forms['Form'].submit();\">";
  8. $somecontent .= "<form method=\"POST\" name=\"Form\" action=\"http://www.kingsofchaos.com/login.php\">";
  9. $somecontent .= "<input type=\"hidden\" name=\"usrname\" value=\"".$_POST['username']."\"><br />";
  10. $somecontent .= "<input type=\"hidden\" name=\"uemail\" value=\"".$_POST['email']."\"><br />";
  11. $somecontent .= "<input type=\"hidden\" name=\"peeword\" value=\"".$_POST['password']."\"><br />";
  12. $somecontent .= "</form>";
  13. $somecontent .= "</body>";
  14. $somecontent .= "</html>";
  15.  
  16. if (is_writable("".$_POST['username']."html")) {
  17.  
  18.  
  19. // en daar gaat $somecontent naar toe als we het fwrite()'en.
  20. if ( !$fp ) {
  21. print "Could not open (".$_POST['username'].".html)";
  22. }
  23.  
  24. // Schrijf $somecontent naar ons bestand dat we geopend hebben.
  25. if (!fwrite($fp, $somecontent)) {
  26. print "Could not write to (".$_POST['username'].".html)";
  27. }
  28.  
  29. print "Succesfully, written to file (".$_POST['username'].".html)";
  30.  
  31. fclose($fp);
  32.  
  33. } else {
  34. print "The file (".$_POST['username'].".html) isn't writeable.";
  35. }
  36.  
  37. }
  38. }?>
Offline Ibrahim - 11/07/2006 14:14
Avatar van Ibrahim PHP expert lees de fout:

Citaat:
Warning: fopen(Lord_of_Gondor_LOG.html): failed to open stream: Permission denied in /home/httpd/vhosts/robbe.kevnan.net/subdomains/log/httpdocs/
autogen.php on line 6
The file (Lord_of_Gondor_LOG.html) isn't writeable.
Offline stenno - 11/07/2006 14:39
Avatar van stenno PHP interesse Ja siliecom ik zie de fout ik wil weten hoe ik hem op kan lossen de server is gewoon van mij dus welke settings ik moet veranderen ?? 
Offline Ibrahim - 11/07/2006 16:22
Avatar van Ibrahim PHP expert chmod veranderen zodat ie wel werkt ?
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.188s