login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Register en login alleen voor de klanten

Offline vinny - 22/04/2006 17:12
Avatar van vinnyLid ik heb nu wel tijd dus ik zal het wat duidelijker uitleggen.
ik ben een website aan het maken voor bedrijf B&I zij verkopen kleding aan winkels nou willen zij op gallery gewoon show foto's hebben voor de winkeliers en voor de klanten van het bedrijf een login hebben voor de hele collectie die ze kunnen bestellen
dus niet iedereen mag registreren en hoe kan ik dat het besten doen?

Notepad heb ik al
verder gebruik ik frontpage maar ik heb begrepen dat ik daar niet ver mee kom.

ik heb de tutorials geprobeert maar waar moet dat dan tussen? (A) head body?...

alvast bedankt.

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline flyingdragon - 22/04/2006 17:18
Avatar van flyingdragon PHP beginner Als je al niet weet of het tussen de head of body moet, raad ik je toch serieus aan niet aan zoiets te beginnen.
Frontpage kan je inderdaad niks mee want die heeft enkel html ondersteuning.
Maargoed OT:

Neem een leden systeem uit de script library en pas het registreer formulier aan, met bijv een bevestigings code die B&I dan aan de winkels uitgeeft zodat die zich kunnen registreren.

Offline Reflexes - 22/04/2006 17:57 (laatste wijziging 22/04/2006 17:58)
Avatar van Reflexes Nieuw lid frontpage 2003 heeft wel php ;)

Enja vinny, kzou zeggen betaal iemand om dit te scripten anders gaat het nog heel lang duren eer je site af is. Moet da gallerij bestand enzo ook nog allemaal gemaakt worden?
Offline Gerard - 22/04/2006 18:08
Avatar van Gerard Ouwe rakker Voor een klant als deze denk ik toch echt dat je beter een experienced php coder in de arm kan nemen. Ik raad het je ten zeerste af om zoiets gevoeligs te gaan coderen wanneer je geen/weinig ervaring met php hebt.
Offline vinny - 22/04/2006 18:26
Avatar van vinny Lid oke bedankt voor de info..tja ik vraag wel aan een kennis hij heeft er meer verstand van dan dat ik weet maar hij zij tegen mij dat ik eerst op het forum moest kijken.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2025 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.164s