PHP interesse |
|
Beste sitemasters,
Voor alle noobs op mijn site die zelf geen auto-logins, kunnen/willen, maken, wil ik een auto-login generator maken.
(Voor de mensen die niet weten wat een auto-login is: auto-login is een .html/.htm bestand dat wanneer je het opent je gelijk (automatisch) ingelogt bent op de site waar je die auto login voor hebt gemaakt.)
Nou vraag ik me af of dat mogelijk is in php, ik zou het graag in een paar stappen willen doen:
1) De auto-login bestaat uit een html+javascript code (met een paar variablen: de inlog gegevens) Dus zou ik eerst een form willen hebben waar je die variable in kan vullen.
2) na het submitten wil ik die variable wegschrijven naar het .html/.htm bestand (het liefst wil ik van de naam van het bestand dezelfde naam als de inlog naam)
3) Vervolgens wil ik dat de bezoeker het bestand kan downloaden. (en het liefst wil ik dat het bestand verwijdert wordt na de download).
Nou ben ik geen php noob en heb ik echt al heel veel scripts geschreven maar nog nooit iets met wegschrijven naar files, dus zou ik graag willen weten wat is hiervan mogelijk in php ??
Alvast bedankt.
|