login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

poll aanpassen

Offline herakles - 18/01/2006 16:06 (laatste wijziging 18/01/2006 16:39)
Avatar van heraklesNieuw lid hallo, ik ben een beetje een noob in php, en heb een probleempje.
Ik heb een poll script, hieronder is het hem, waarbij de resultaten worden getoond in hetzelfde venster. Ik wil hebben dat de resultaten openen in een ander frame als je hebt gestemd, en dat als je al een keer gestemd hebt niet de uistlagen ziet waar normaal de poll staat, maar gewoon de poll. Ik heb al veel geknutseld, maar ik weet niet hoe het verder moet..Weten jullie wat ik daarvoor moet doen?

poll.php
Geen lappen code...

Zouden jullie aub misschien wat voor mij aan kunnen passen? BVD!^^
Maarten

10 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Tuinstoel - 18/01/2006 16:07
Avatar van Tuinstoel PHP expert Misschien de regels wel eens gelezen?
Offline herakles - 18/01/2006 16:38
Avatar van herakles Nieuw lid wat is er dan..?
Offline Rob - 18/01/2006 16:42
Avatar van Rob HTML interesse
Citaat:
voorzie het bericht eventueel van codefragmenten (géén lappen text)
Offline herakles - 18/01/2006 16:46
Avatar van herakles Nieuw lid hoe kan ik et dan vragen......zucht.....weg vaqn dit forum..zeur
Offline Damage - 18/01/2006 16:52 (laatste wijziging 18/01/2006 16:52)
Avatar van Damage PHP interesse miet beetje moeite doen kan geen kwaat...
Offline BigBug - 18/01/2006 16:52
Avatar van BigBug PHP expert
Citaat:
hoe kan ik et dan vragen......zucht.....weg vaqn dit forum..zeur
Een stukje gedefineerde code, waar de aanpassing in moet komen geven?? Of begrijp je dat niet?
Offline herakles - 18/01/2006 16:59
Avatar van herakles Nieuw lid ik zou niet weten in welk deel ik dat moet aanpassen...dus ik kan wel allemaal kleine gedeeltes gaan geven, maar dat heeft geen zin:p
Offline Damage - 18/01/2006 17:02 (laatste wijziging 18/01/2006 17:02)
Avatar van Damage PHP interesse ... hoe weet je nou dat het geen zin heb als je niet eens wat er van weet...

topic kan beter slotje krijgen...
Offline BigBug - 18/01/2006 17:03
Avatar van BigBug PHP expert Het is waar wat Damage zegt, een beetje verdieping zou zo slecht nog niet wezen. En met excuses komen dat je noob in PHP bent maakt ons niet uit. Daar kan je zelf wat aan veranderen! Net zoals iedereen hier heeft gedaan die PHP nu beheerst. Kijk dus eens bij de Tutorials!
Offline timo - 18/01/2006 18:01
Avatar van timo PHP ver gevorderde ik kan pas ongeveer 2 weken goed php scripten, ben er ongeveer 2 maanden mee bezig, als je nou eens je in functies van php en mysql probeert te verdiepen en dan een gastenboek maakt (goeie oefening...) dat is een projectje van me geweest waar ik veel van heb geleerd, vragen kan geen kwaad, maar dan zeggen "ik kan er helemaal nix van" roept bij ons de gedachte "leer et dan..." op... dus maak een gastenboek/nieuwssysteem, hieruit kan je ook meteen weer veel meer dingen maken, of script zelf een pollsysteem... zo moeilijk is dat ook weer niet hoor....
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.165s