login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Help, vinTage is een klu(t)sser | Pagina 2

78 antwoorden

Gesponsorde links
Offline vinTage - 13/02/2011 17:24
Avatar van vinTage Nieuw lid Ik heb geen uitnodiging gehad => http://www.help-mijn-man-is-een-klusser.be/ (lees het intro)

Ze waren al bezig (wand gezet ZONDER isolatie toen ik thuiskwam...)
Offline anton - 14/02/2011 23:46
Avatar van anton Lid Dat is gewoonweg ZALIG!
Ik volg dat programma, en altijd vind ik het grappig hoe die venten zich laten commanderen door peter van asbroeck en hun vrouw (a).

Ik kijk uit naar je aflevering vinTage (a).

Groetjes
Offline Stijn - 15/02/2011 16:43
Avatar van Stijn PHP expert Morgenavond is het zover ben benieuwd
Offline zointer - 15/02/2011 16:51
Avatar van zointer HTML gevorderde
Stijn schreef:
Morgenavond is het zover ben benieuwd

Hier staat al geprogrammeerd 
@vinTage stap bij mijn madam in den Blokker(brusselsestraat) binnen en vraag je tochtstrippen    
Offline vinTage - 15/02/2011 16:51
Avatar van vinTage Nieuw lid hebben ze er ook van 4 cm dik ? 
Offline zointer - 15/02/2011 16:56
Avatar van zointer HTML gevorderde
vinTage schreef:
hebben ze er ook van 4 cm dik ? 

Zal haar straks vragen 

Verkoop plots gestegen en madam krijg een dikke bonus 
Offline vinTage - 15/02/2011 19:09
Avatar van vinTage Nieuw lid Ik heb mezelf net gezien op tv in een voorstukje, djeesh wat zie ik er stom uit vanuit anderen hun oogpunt, over mn stem helemaal maar te zwijgen 
Offline Stijn - 15/02/2011 19:43
Avatar van Stijn PHP expert Heb het ook net gezien .
Offline vinTage - 15/02/2011 19:46
Avatar van vinTage Nieuw lid maareuh, zonder ondertiteling he , dat kan je van veel 'belgen'niet zeggen 
Bedankt door: Stijn
Offline WimJ - 15/02/2011 19:55
Avatar van WimJ Grafische gevorderde
vinTage schreef:
maareuh, zonder ondertiteling he , dat kan je van veel 'belgen'niet zeggen 


Heb het geprogrameerd, btw .. de inleding op die tv gids van Telenet .. lol lol hoewel ze weet, dat haar man Ralph hier niet blij mee zal zijn 
Offline Ontani - 16/02/2011 08:14
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
vinTage schreef:
Ik heb mezelf net gezien op tv in een voorstukje, djeesh wat zie ik er stom uit vanuit anderen hun oogpunt, over mn stem helemaal maar te zwijgen 


Maar goed dat ge ondertussen al terug wat haar hebt. Met uw kale knikker en die lange baard had ik u nie op TV willen zien verschijnen. 
Offline Joel - 16/02/2011 09:46
Avatar van Joel Eigenaar Heb het voorstukje ook gezien, grappig :-) "Ik wil geen dank u zeggen" 
Offline voltrex - 16/02/2011 18:55 (laatste wijziging 16/02/2011 18:58)
Avatar van voltrex Lid
Citaat:
Help, mijn man is een klusser
21.35 - 22.45

Gaan we kunnen zeggen 'The camera loves you'?  
Offline vinTage - 16/02/2011 19:43
Avatar van vinTage Nieuw lid not!
Offline Filip - 16/02/2011 20:29
Avatar van Filip IRC guru DVD-recorders in aanslag, en streaming servers staan klaar. Let the maddness begin? 
Offline milco - 16/02/2011 20:54
Avatar van milco Lid Deel de opname's hierzo maar 

ben benieuwd
Offline valles10 - 16/02/2011 21:22
Avatar van valles10 HTML interesse Ik zit volledig klaar om de aflevering te volgen 
Offline ArcanA - 16/02/2011 21:39
Avatar van ArcanA PHP beginner Gij nie alleen 
Offline voltrex - 16/02/2011 22:57
Avatar van voltrex Lid En, hoe zit het met de parket?  
Offline Filip - 16/02/2011 22:58 (laatste wijziging 17/02/2011 00:37)
Avatar van Filip IRC guru En toen was vintage een BV 

edit:

Binnekort online beschikbaar!

Edit 2:

Deel 1 en 2 beschikbaar, pm me for links
Bedankt door: WimJ, Stijn, ibmos2warp
Offline voltrex - 16/02/2011 22:59 (laatste wijziging 16/02/2011 23:04)
Avatar van voltrex Lid Het spreekt voor zich dat de merchandise ook al in de aanmaak is.  
Offline ArcanA - 16/02/2011 23:09
Avatar van ArcanA PHP beginner Ik vond die man zijn gezicht hilarisch toen vinTage met de honden aan het spelen was .
Offline UpLink - 16/02/2011 23:16
Avatar van UpLink ... ik vond Peter zijn smoel bangelijk toen vinTage zei dat die laminaat er weer uitgeflikkerd ging worden     

Ownage  
Offline Ontani - 16/02/2011 23:41
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
ze lijken heel braaf geweest te zijn met de dingen die er getoont zijn. Toch duidelijk respect getoont voor het kunnen van Ralph als vakman daarvoor toch het nodige respect, maar over de afwerking valt nog altijd niet te spreken. Wel cool foto-behang.
Offline Filip - 17/02/2011 00:38
Avatar van Filip IRC guru Links van deel 1 en 2 beschikbaar.. Pm me ervoor 
Offline Stijn - 17/02/2011 01:46
Avatar van Stijn PHP expert Ik had Ralph dikker verwacht 
Bedankt door: vinTage
Offline valles10 - 17/02/2011 07:40
Avatar van valles10 HTML interesse Ralph, heb je nu die laminaat eruit gehaald en er parket ingestoken? Of ben je daar nog niet aan begonnen? xD

Naja, die kamer van jou en je vrouw was wel vet gedaan, zeker met die 4 eva urs op de muur:D
Offline vinTage - 17/02/2011 09:25
Avatar van vinTage Nieuw lid Ik vond alles achteraf ook nog heel 'deftig'.
Het enige wat genept was, was dat met dat plankje in de hal en dat ik niks deed.
Ze hebben van 4 dagen alle fragmentjes van me achter elkaar geplakt waar ik een sigaretje rook ('tiet veur n pafke') en dan met een stoem muziekje doen uitschijnen dat ik stond te lanterfanten.
In werkelijkheid is dat natuurlijk niet zo 

Al met al had ik verwacht dat ze me veel harder voor lul lieten staan, het viel allemaal nogal mee, het was gewoon een brave aflevering 

@laminaat eruit halen
Ik heb het parket voor boven hier al staan ja.(al een maand ofzo )
Deze heb ik er nog niet ingemaakt, omdat ik eerst de uitzending wilde zien, als die niet hard genoeg naar mn zin was, had ik dus meer gedetailleerde opnames nodig om mijn versie van hun werk te nabootsen.
Nu valt die uitzending nog redelijk mee, en kan ik er dus aan beginnen 
Offline WimJ - 17/02/2011 12:55
Avatar van WimJ Grafische gevorderde vinTage, verdomme je vrouwtje ziet je wel echt éél gere seg chanseur!!
Veu de rest ge hed dien ****smoel toch lik op stuk gegeven hier en daar dat die niet wist wat zeggen haha heerlijk!
En knap werk geleverd, nen echte vakman zeker's 
Alleen idd belachelijk dat ze u zo wilde naar buiten brengen, de luie vent die geen bal geeft om de gasten, en sigaretje en koffie'tje eel den tijd .. ****** da't zijn .. najah das Vt4 zeker's.
Offline vinTage - 17/02/2011 13:23
Avatar van vinTage Nieuw lid
WimJ schreef:
vinTage, verdomme je vrouwtje ziet je wel echt éél gere seg chanseur!!

uhu 

WimJ schreef:
Veu de rest ge hed dien ****smoel toch lik op stuk gegeven hier en daar dat die niet wist wat zeggen haha heerlijk!

Bwah, ik vond die wel meevallen, ik baal gewoon dat wat er gedaan is, dat dat kut gedaan is, maar daar heeft hij niets mee te maken.
Ik vond dat het geheel nogal meeviel, ik had echt veel ergere 'zwartmaak' pogingen verwacht.

WimJ schreef:
Alleen idd belachelijk dat ze u zo wilde naar buiten brengen, de luie vent die geen bal geeft om de gasten, en sigaretje en koffie'tje eel den tijd .. ****** da't zijn .. najah das Vt4 zeker's.

njah, dat is waar het programma om draait he, luie nietsdoende venten belachelijk maken 
Jammer dat ik nu meer werk heb dan voordat hun kwamen 
En voor degen die mij niet of maar half geloven over die parket eruithalen, zie hier, voor een dikke 1000 euries parket, die heb ik vast niet gekocht om mee te bluffen 
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.201s