login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum
Zoeken  Regels  Help
Categorieën > Ontspanning

N-VA wint de verkiezingen

Stijn – 14/06/2010 00:51 (Laatst gewijzigd op 15/06/2010 22:50)
N-VA heeft de verkiezingen van 2010 gewonnen met 28%. CD&V, Open-VLD, Vlaams Belang en LDD zijn de grootste verliezers. De woorden van Bart De Wever zijn alvast veel belovend. Hij staat open om samen te werken met iedereen. Als iedereen toegevingen wilt doen, gaat deze verandering werkelijk gebeuren (zoals hij zelf beweerd). Ik ga een beetje wachten met juichen maar ik geloof in zijn partij (hoewel ik niet voor hem stemde ).

Wat is jullie mening van deze historische uitslag?

Pagina:

17 antwoorden

Gesponsorde links
Daisycon - Verdien geld met uw website

UpLink – 14/06/2010 00:59
Wel Stijn,

Ik hoop dat hij waarmaakt wat hij belooft heeft. Het enige waar ik niet echt meer mee kan lachen is dat hij gezegd heeft om met Vlaams Belang te willen samenwerken en nu hij gewonnen heeft wil hij mee die walen samenkruipen (ja, ik ben een separatist )

Ikzelf hb ook niet voor NV-A gestemd, maar ik kon me wel vinden in hun standpunten. Alleszinds hopen dat meneer DeWever waarmaakt wat hij beloofd en dat het niet weer zo'n screw-up word zoals meneer Letterme gedaan heeft...

vinTage – 14/06/2010 01:00
kickuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh

ik ken denk ik geen enkel standpunt van geen enkele door jouw genoemde partij 

Als het een klein beetje rechtser is dan "neutraal" dan vind ik het best 

titjes – 14/06/2010 07:53
Ik ben blij dat in totaal Vlaanderen rechts gestemd heeft. Het is nu te hopen dat ze standvastig blijven en niet gaan liggen toegeven zoals de voorbije jaren ons altijd vanalles beloofd is geweest waar uiteindelijk toch niets van kwam. Succes Bart!

Ontani – 14/06/2010 08:18
Het is schandalig om te zien dat sommige politiekers nog durven te zeggen: "Er kan natuurlijk ook nog een regering gevormd worden zonder NV-A". Wat heeft het dan nog voor nut om te gaan stemmen... Als zo'n monsterscore er nog niet voor zou zorgen dat ze een partij in de regering willen hebben omdat er anders aan hun centen gefriemeld wordt.

nemesiskoen – 14/06/2010 13:17 (Laatst gewijzigd op 14/06/2010 13:18)
Mja, dat gebeurde met het vlaams belang enkele jaren geleden toen ze 24% haalden, wat niet zo heel ver van de 28% is, en ze werden ook genegeerd. Maar ik verwacht niet dat ze N-VA gaan negeren. @topic starter het is N-VA, niet NV-A (nieuwe-vlaamse alliantie).

Bartje zou ne geweldige premier zijn, hoewel het me sterk lijkt dat de walen dit gaan laten gebeuren, ik voel dat we weer overspoeld gaan worden door enkele maanden van communautaire-regen, om uiteindelijk terug naar de stembus te mogen, of weer zo'n rommel interim-regering.

WimJ – 14/06/2010 14:13
Een waal als premier.. have fun!
Im moving out!

UpLink – 14/06/2010 16:17
WimJ schreef:
Im moving out!

Where are you going to? I'm going with you  

cx1213 – 14/06/2010 16:52
de grens in open in "het koningkrijk der nederlanden"

WimJ – 14/06/2010 18:30
cx1213 schreef:
de grens in open in "het koningkrijk der nederlanden"

Marco zou zingen .. De meeste dromen zijn bedrog.. maar als ik wakker wordt dan sta je daar nog?
Droom dus lekker verder splits dit apenland gewoon en vlaanderen onafhankelijk!

Stijn – 15/06/2010 22:51
WimJ schreef:
Im moving out!
Allé, nog één met zo'n uitspraak . Filip De Winter zei exact hetzelfde.

Gesponsorde links

Pagina:

Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten:

© 2002-2012 Sitemasters.be - Regels - Gehost door: Vircon - Laadtijd: 0.025s