|
Categorieën >
Ontspanning
Gratis internet op GSM
|
|
|
|
Intern Manager
|
http://mobilevikings.com/nl/
Mobile Vikings is een Belgische GSM operator. Voor 15 euro heb je 1000 smsen, 60 minuten belwaarde en gratis Internet (1 GB download per maand). Lijkt me wel nice! Heeft er iemand al een SIM kaart van Mobile Vikings? |
8 antwoorden
|
|
|
|

Erelid
|
Ziet er leuk uit, al werkt 3G nog steeds niet. Ik blijf momenteel bij cheapass carrefour mobile (ik kwam van mobistar in december). Die bieden ENKEL bellen en smsen aan maar voor ongeziene prijzen. Die mobilevikings kan nog interessant worden bij de aankoop van een volgend toestel MET internet  , thnx voor de tip.
|
|
|
|
|
MySQL beginner
|
goed doorgegeken ontani  help je weer een paar mensen hun geld besparen xD
|
|
|
|
|
PHP interesse
|
weetje wat 100% gratis is?
WiFi!
=D
|
|
|
|
|
PHP interesse
|
Ontani schreef: Van die gedachte ben ik ook valles10. Heb ook lang gezocht voor een degelijke gsm te vinden met WIFI waar de prijsklasse geen +400 euro is.
Samsung Star WiFi!(l)
|
Wim – 29/04/2010 12:53
|
|
|
Crew algemeen
|
Ik heb er een simkaartje van, werkt beestig goed. Komt me trouwens een pak goedkoper uit dan Mobistar/Pay&Go + ik krijg er nog een gb'tje traffic bij...
Veel mensen met een iPhone in mijn klas zijn er ook naar overgeschakeld, iedereen dik tevreden... Een aanrader dus
PS: ik weet dat het base-netwerk lang een slechte reputatie heeft gehad in België, maar die tijd is ondertussen al lang voorbij. Een van de betere netwerken imo...
|
Dit onderwerp is gesloten.
|
|
|