login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

[sticky] Worm

Offline Maarten - 15/04/2006 13:04 (laatste wijziging 15/04/2006 13:09)
Avatar van MaartenErelid Na veelvuldig verzoek aan mijn adres wil ik wel een tweede poging wagen om een worm-topic te openen.
In dit topic kan je dus je mening geven over de worm, tips geven aan de volgende, maar onthou 1 ding: hou het gezellig.
Ga niemand afkraken of beledigen maar breng je mening op een volwassen en sociale manier aan.
Indien dit niet gebeurt zal de persoon in kwestie een waarschuwing ontvangen en gaat het topic hoogstwaarschijnlijk dicht voor altijd.
Dat gezegd zijnde, let the geleuter begin.

1028 antwoorden

Gesponsorde links
Offline vinTage - 15/04/2006 13:09
Avatar van vinTage Nieuw lid Ik vind, dat er geen nieuwkomers meer mogen inschrijven.
Minimaal een maand lid dus bijvoorbeeld. (liefst ook nog een paar pts in de cat grafisch)
Verder als er iemand aan de beurt is MOET hij binnen 2 dagen iets inleveren, GEEN uitzonderingen.
Elke afgekeurde inzending een upload naar imgshack zodat iedereen ook kan zien waarom hij afgekeurd is.

Offline Pieter - 15/04/2006 13:10 (laatste wijziging 15/04/2006 13:15)
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Bij deze .

Leuk dat je er een foto in verwerkt hebt. Maakt het extra spannend/moelijk om er iets mee te doen dan enig webgraphics.

Heb je die zelf gemaakt?
Was het trouwens niet Striker zijn beurt?:D

Edit: voor de duidelijkheid, dit is dus richting Ontani
Edit2: @Vintage, waar kan je je punten in de categorie grafisch e.d. raadplegen?


vinTage edit: die pts kunnen alleen de admins zien

Edit3: Owkie
Offline Jim - 15/04/2006 13:12 (laatste wijziging 15/04/2006 13:13)
Avatar van Jim Lid Het idee achter de worm vind ik wel goed, maar het feit dat mensen reclame maken voor eigen sites of zoals bv finduilas heeft gedaan, een voor bijna 90% leeg veld met daarin een plaatje vind ik niet echt in de worm passen.

Een worm zou eigenlijk (naar mijn mening dan) iets fleurigs moeten zijn, zoals een regenboog. Beginnen met rood en eindigen met blauw. Een vloeiende lijn dus, en niet dat je *pats*PAARS,*boem*geel, *knal* zwart hebt. Hierbij krijg ik het gevoel dat je door je lokale pinky winkel loopt (suikerzoete snoepwinkel voor de onwetende).

Idee!: misschien teams maken die dan tegen elkaar strijden, wie de mooiste en meest thematische worm kan maken. Groepjes van 4 of zoiets.
Offline Ontani - 15/04/2006 13:12
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
ja maar ik blijf niet wachten. Als je tegen mij zegt dat je maandag of dinsdag je inzending instuurd dan mag je nog geluk hebben dat ik tot woensdag wacht. Maar 't was gisteren vrijdag en we hebben maar besloten om Striker door mezelf te veranderen.
Offline Stijn - 15/04/2006 13:30
Avatar van Stijn PHP expert met deze dank , want in de vakantie zijn er maar 2 toevoegingen gebeurt :/ Ik weet dat ik mezelf er niet moet inzetten want dat duurd een maand van ik tegen dat zoiets lukt. Ik ben het mee eens met vinTage 

Wel mooie toevoeging van je Ontani 
Offline vinTage - 15/04/2006 13:53 (laatste wijziging 15/04/2006 13:57)
Avatar van vinTage Nieuw lid oh, en als je 4 dagen niet op sima bent geweest moet je ook automatisch verwijderd worden uit de lijst
(dit checken zodra er nog 2 mensen voor jou zijn)

bv
vandaag is het 12-12-06
aan de beurt :
jan <= last seen on 12-12-06
kees <= last seen on 10-12-06
bert <= last seen on 07-12-06 ($checktime) <= hoppa uit de lijst

Als je dit erin bakt kan je nieuwkomers wel in laten scrijven, als ze zomaar klikte op inschrijven en verder niet wisten wat ze deden zijn ze toch uit de lijst als ze nooit meer terug komen.
Offline Maarten - 15/04/2006 13:58
Avatar van Maarten Erelid Ik zal vanavond, als ik terug van weg geweest ben een check inbouwen die de persoon verwijderd als die aan de beurt is en hij al 4 dagen niet op sima is geweest.
Offline vinTage - 15/04/2006 13:59 (laatste wijziging 15/04/2006 14:02)
Avatar van vinTage Nieuw lid (k)



wups spam reactie 

om toch maar nuttig te antwoorden, mischien al vanaf plaats 3 een mail/pm sturen
"je bent aan de beurt binnen NU en 4 dagen voor de worm"

Die pm/mail alleen als je de laatste 4 dagen op sima bent geweest he 
Offline finduilas - 15/04/2006 14:40
Avatar van finduilas PHP gevorderde Zou je niet 4dagen voordien een mail sturen en de dag voordien pas verwijderen?
Offline Pieter - 15/04/2006 15:13
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Ik vind het idee van Menelaos wel leuk, maar dat is misschien iets voor een battle?

Hoe krijg je dan eigelijk grafische punten? (ik post eigelijk enkel grafische dingen voor de worm)
Het moet ook nog toegankelijk blijven. Doordat het zo toegankelijk was heb ik meegedaan.

Die check is wel goed. Maar moest het niet mogelijk zijn om iets te posten, zou ipv die PM (die de admins wel ergert denk ik) een knop in het Controlpanel wel handig zijn om je eruit te verwijderen. Zo wordt het werk van de admins al wat verlicht, niet?
Offline sjak - 15/04/2006 15:37 (laatste wijziging 15/04/2006 15:38)
Avatar van sjak HTML interesse Jah ik vind het idee van Menelaos ook wel leuk,
Alleen moet ik eerst nog kijken of mijn stuk in de worm van nu wel lukt:p

Ook vind ik die check wel een goed idee al moeten we niet vergeten wat er in het bericht staat van toen de worm kwam:
Stuur als je niet kan een mailtje naar de admins,
Dan moet je dus zorgen dat ie wel in de lijst blijft maar dan ietsje hoger ofzow;-)

EDIT: Mailtje of Pm 
Offline finduilas - 16/04/2006 09:47
Avatar van finduilas PHP gevorderde Word je automatisch verwijdert?Of gwn handmatig.Ik heb een vermoeden van handmatig.Zou dit dan ook niet beter zijn anders?
Offline Ontani - 17/04/2006 22:08
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
pieterc z'n inzending is toegevoegd
Offline Ultimatum - 17/04/2006 23:36
Avatar van Ultimatum PHP expert wow, de laatste 2 toevoegingen zijn echt mooi 

mooi gedaan Ontani en Pieterc 
Offline Ontani - 18/04/2006 00:33 (laatste wijziging 18/04/2006 00:34)
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
nu vinden mensen da fantastisch gedaan terwijl het 10 min werk is. en je er 1 foto voor nodig hebt gehad.

(Mijn Deel, Pieterc heeft meer werk gehad met iets fantsoenlijks van m'n gek einde te maken )
Offline Ultimatum - 18/04/2006 08:10
Avatar van Ultimatum PHP expert ja, maar de meest simpele dingen kunnen moier zijn dan hele uitgebreide moeilijke stukken vind ik 
Offline Pieter - 18/04/2006 11:19
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Ik wilde het eerst in een andere foto laten overlopen, maar na veel prutsen (lees, een tweetal uur), was het resultaat niet zo bevredigend, dus begon ik opnieuw.
Dan een uurtje bezig geweest tot ik tot iets nieuws kwam.
Offline ece - 18/04/2006 16:46
Avatar van ece HTML interesse Het ziet er goed uit. Als ik aan de beurt ben en dit is nog steeds het recente plaatje hoop ik dat het lukt om een nieuw stuk te maken .
Offline vinTage - 18/04/2006 16:48 (laatste wijziging 18/04/2006 16:49)
Avatar van vinTage Nieuw lid Is het geen tof idee om er ook swf's tussen te proppen?
Een beetje interactief is funny 

Er begint een bal te rollen, en 16 toevoegingen later rolt hij door elke schermpje met allelei loopings haarspeldbochten etc 
Offline lasdesigner - 18/04/2006 16:53
Avatar van lasdesigner PHP beginner Inderdaad, lijkt me een leuk idee! Is het niet enkel photoshop, maar ook nog voor flashes interessant om wat in te voegen. Op deze manier gaan meer mensen het proberen om er 1 leuk geheel van te maken. Het lijkt me een leuk idee, maar gaat het hierdoor niet trager, of maakt dit niet zoveel uit?!
Offline timo - 18/04/2006 16:57
Avatar van timo PHP ver gevorderde hoe wil je swf's in elkaar over laten lopen als ze bewegen... of je moet de 2 randen vast houden..
Offline Ultimatum - 18/04/2006 17:10
Avatar van Ultimatum PHP expert @timo, je maakt een eenmalige loop (of hoe je dat noemt )
Offline Pieter - 18/04/2006 17:16
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Dan wordt het toch los van de gewone worm gedaan, niet?
Ik ben niet echt een flashman.
Offline Crazed - 18/04/2006 17:18
Avatar van Crazed PHP interesse Probeer maar eens een bal van de ene swf in de andere te laten rollen. Dan moet je eerst opmeten hoe lang de vorige onderweg is geweest, om dan pas jou bal te laten starten. En dan zwijgen we nog van de vertragingen bij trage verbindingen 
Offline vinTage - 18/04/2006 17:21
Avatar van vinTage Nieuw lid je kan toch gewoon die fla geven....
En er zijn ook manieren om swf's met elkaar te laten communiceren hoor.
Offline ece - 18/04/2006 18:11
Avatar van ece HTML interesse ik kan geen flash. Los daarvan je kan een aparte flash worm maken.
Gewoon op de link Worm klikken en dan 2 links 1 met Bekijk hier de worm.
2 met Bekijk hier de flash worm .
Offline ThAlmighty - 18/04/2006 18:17
Avatar van ThAlmighty HTML beginner wrm doet iedereen telkens zijn overgang weerspiegelen. Ik wil wel weer is wat orgineels zien.
Offline finduilas - 18/04/2006 18:47
Avatar van finduilas PHP gevorderde Dat is ieder z'n eigen keuze.Zolang het maar mooi is.
Offline Pieter - 18/04/2006 19:24
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Gewoon een kwestie van in elkaar over te lopen. En bij mijn laatste heb ik elementjes zitten waardoor het niet gespiegeld lijkt.
Wat zou je anders doen, een bruuske stop?
Offline vinTage - 18/04/2006 19:26
Avatar van vinTage Nieuw lid @ pieterc das wel orgineel (tot nu toe) 
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.208s