login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

stored procedure of Function als alternatief voor in code berekeningen

Offline markla - 04/11/2010 11:33
Avatar van marklaPHP interesse De leverancier van een grote webapplicatie die wij gebruiken wil een aantal van de scripts die hardcoded in de webapplicatie staan "even" verplaatsen naar stored procudures. (waarom geen fuctions??)

Nu ben ik geen echte programmeur, maar dit lijkt mij een heel moeilijke opdracht, aangezien je overal in de code de scripts moet opzoeken bekijken wat die precies doet welek parameters er gebruikt worden en dan via een Call de stored procedure (of Function) aan roepen. Daarna moet je het resultaat ook weer goed moet kunnen afhandelen.

Denk ik nu zo moeilijk of denkt mijn leverancier (te) Makkelijk?

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline valles10 - 04/11/2010 11:36
Avatar van valles10 HTML interesse Ik denk dat, eens je de code hebt gezien, het wel mee zal vallen ;)
Offline markla - 04/11/2010 11:40
Avatar van markla PHP interesse IK heb de code gezien en dat is een hoop code waarin de vorige programmeur te pas en te on pass ad-hoc srcipts heeft in gevoegd uit geschakeld aangepast.

Daarnaast zijn Veel heel veel parameters en voorwaarde die op veel momenten worden aangeroepen.
Offline valles10 - 04/11/2010 11:49
Avatar van valles10 HTML interesse m.a.w slechte ex programmeur 
Offline markla - 04/11/2010 13:11
Avatar van markla PHP interesse Idd. was een type hatzeflatse knip plak maakt niet uit hoe maar als het werkt werkt het oplossingen. 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.16s